Zuzka Kubicová, nová 21% poradkyně

04.04.2020 20:46

Môj príbeh s Euronou

Môj príbeh s Euronou sa začal písať vo februári roku 2017. V tom čase som bola s najmladším synom na materskej dovolenke, keď mi doobeda cinkol e-mail. V tom e-maili mi vtedy pre mňa neznáma žena (Sylva Jašková) ponúkla ZADARMO vzorky výrobkov na vyskúšanie.... Tak som teda vyskúšala. A vtedy to začalo! Uchvátila ma krásna vôňa, účinnosť, ekológia. Keďže som žiadne výrobky nepoznala a mám rada zmenu, tak som sa rozhodla, že sa zaregistrujem. Sylva mi povedala o všetkých výhodách registrácie. Nazbierať takú objednávku, aby som získala všetky výhody v tom čase bolo celkom náročné, nakoľko som bočný príjem nemala, dokonca som ešte nemala ani katalóg. Jediné, čo som mala bolo nadšenie, ktoré som okolo seba šírila a šírim dodnes. Postupne som v domácnosti vymenila všetky výrobky na čistenie a pranie za Euroňácke a s postupom času sa aj môj tím registrovaných zákazníčiek a poradkýň pomaličky rozrastal. Nasledovali stretnutia s našou TOP manažérkou Sylvou Jaškovou, ktoré sú vždy prínosné, plné motiivácií, začali sme u nás v Kysuckom Novom Meste robiť školenia... A ja som začala postupovať po províznych stupienkoch vyššie a vyššie a nakupovať výrobky za 5,49 € (áno, aj to sa dá). Neskôr som sa vrátila do práce, Eurone som však stále verná a v súčasnosti tvorí môj vedľajší príjem. Mojim najväčším snom bolo dosiahnuť najvyšší provízny stupienok a to 21%. A splnil sa! Presne 25.3.2020! Ešte v ten večer mi volala moja TOP-ka Sylva a pogratulovala mi k úspechu. Je to krásny pocit! Veľmi jej ďakujem za všetko, čo pre mňa urobila, Sylva je totiž nielen dobrý líder, je to človek s veľkým srdcom a vždy ochotná pomôcť a poradiť. Veľkou oporou je mi aj moja rodina. Mám obrovské šťastie, že moju myšlienku po celý čas podporovali a že sa tešia z každého môjho úspechu spolu so mnou. 

A dnes mám nový cieľ – byť TOP manažérka!