Zuzana Kubicová - nová 18% poradkyně

07.09.2018 08:22

 

 
 
Euronu poznám a používam už vyše roka. A ako to začalo? Keď mi prišli prvé vzorky ZADARMO od Sylvy Jaškovej, horlivo som sa pustila do skúšania. Prvá prišla na radu kúpeľňa, môj večný boj so skleneným sprchovým kútom...Uchvátila ma vôňa kúpeľňového čističa a s údivom som zistila, že z tak malej skúmavky som bez námahy vyčistila nielen sprchový kút ale aj umývadlá. Šlo to krásne. Nemohla som si to nechať len pre seba a začala som sa deliť s mojou skúsenosťou najskôr v kruhu rodiny a kamarátok. Neveriacky sa na mňa dívali, nakoniec si však aj ony objednali. A výsledok? Telefonáty v neskorých hodinách od kamošiek, ktoré konečne uspali svoje detičky a vrhli sa do skúšania. Telefonáty typu: To je BOMBAAA, ono to fakt funguje!!! Tak k tomu niet čo dodať. Euronu som si zamilovala, mám šikovný tím, rodinu, ktorá ma podporuje a preto všetkým veľmi, veľmi ďakujem. Mojím snom je raz vystúpiť na schodík s nápisom 21% a robiť to, čo ma baví NAPLNO!

Euronu poznám a používam už vyše roka. A ako to začalo? Keď mi prišli prvé vzorky ZADARMO od Sylvy Jaškovej, horlivo som sa pustila do skúšania. Prvá prišla na radu kúpeľňa, môj večný boj so skleneným sprchovým kútom...

Uchvátila ma vôňa kúpeľňového čističa a s údivom som zistila, že z tak malej skúmavky som bez námahy vyčistila nielen sprchový kút ale aj umývadlá. Šlo to krásne. Nemohla som si to nechať len pre seba a začala som sa deliť s mojou skúsenosťou najskôr v kruhu rodiny a kamarátok. Neveriacky sa na mňa dívali, nakoniec si však aj ony objednali. A výsledok? Telefonáty v neskorých hodinách od kamošiek, ktoré konečne uspali svoje detičky a vrhli sa do skúšania. Telefonáty typu: To je BOMBAAA, ono to fakt funguje!!! Tak k tomu niet čo dodať. 

Euronu som si zamilovala, mám šikovný tím, rodinu, ktorá ma podporuje a preto všetkým veľmi, veľmi ďakujem. Mojím snom je raz vystúpiť na schodík s nápisom 21% a robiť to, čo ma baví NAPLNO!