Zuzana Kubicová, nová 12% poradkyně

26.09.2017 16:09
 

Zuzana Kubicová, nová 12% poradkyně

A její příběh:

Ako som sa dostala k Eurone?! Úplnou náhodou, alebo to tak život chcel?! Na e-mail mi denne chodia ponuky rôznych firiem od tabletiek na chudnutie až po krémy proti vráskam. No neviem, kde videli, že starnem. :o)))Všetko sú tie ponuky o tom istom, aká super akcia,... však to všetci poznáme. Ale raz, keď už som bola dávno nasýtená týmito reklamami a ponukami, mi prišiel jeden e-mail... Normálne by som ho vymazala, ako tie ostatné, ale... Ale tento bol iný, začala som čítať,..., vzorky ZADARMO, exkluzívna bytová kozmetika, možnosť prívyrobku,... Hmmm, ako mamina troch malých detičiek sa mám čo obracať, aby moja domácnosť a najmä kúpeľňa a kuchyňa boli ako tak čisté, povedala som si: „Prečo to neskúsiť? Však o nič nejde a ak mi výrobky uľahčia prácu a prevoňajú dom, tak pôjdem do toho.

Ďakujem Ti, Sylvia, že si mi poslala e-mail a následne vzorky. Hneď, keď mi dorazili, tak ma dorazili :o))). Voňal mi celý dom!“ Môj večný boj s vodným kameňom na sklenenom pomerne veľkom sprchovom kúte sa zmenil na radosť ho umývať! Svoje nadšenie som začala šíriť aj ďalej, mám veľa krásnych príbehov s kamarátkami, ktorým som Euronu predstavila ako prvým, rozdala vzorky a na reakcie typu „To čo si mi dala, veď to je BOMBAAA!“ sa jednoducho nedá zabudnúť.

Ďakujem aj mojim šikovným poradkyniam, s ktorými tvoríme, myslím, že celkom dobrý tím a môjmu manželovi a deťom, s ktorými spolu robíme vzorky a podporujú ma v tom, čo robím. Lebo to je na nezaplatenie ;o)