Zdeňka Šanová - nová 18% poradkyně

09.07.2018 20:11

Zdeňka Šanová, nová 18% poradkyně

 

Euronu znám a používám již asi 4 roky, kdy se mi měla narodit má první dcera a s maminkou a sestrami jsme byly nejprve vášnivé samospotřebitelky. Euronu jsme si zamilovaly.

V prosinci 2016, kdy jsem nastupovala na druhou mateřskou dovolenou, mi maminka se slovy „zkus to, za to nic nedáš“ nabídla možnost přivýdělku a dalšího sebevzdělávání a musím říci, že jsem byla nejprve spíše skeptická a vůbec jsem netušila, že mě to tak „chytne“ a práci v MLM si zamiluji J. Nejdříve jsem začala testovat další a další výrobky, těšila se na voňavé balíčky, radovala se z doporučení kamarádkám a z toho, že jsem jim pomohla vyřešit nějaký zapeklitý problém v domácnosti. A nadšení narůstalo… Opravdový zlom nastal, když jsem poznala Sylvu Jaškovou, která mi vysvětlila pravidla práce v MLM a začala jsem jí duplikovat. Úspěch se brzy dostavil – doporučovala jsem nejen výrobky, ale také registrace a síť se začala rozrůstat.

Nejvíce energie do práce mi dávají mé poradkyně, které mě neustále bombardují dotazy, a já vidím, že je práce baví a snaží si jít za svým „proč?“ Ano, bez cíle to jde těžko.

A jaké je to moje „PROČ“? Mým cílem je být finančně nezávislá tak, abych se po skončení rodičovské dovolené nemusela vracet předčasně do práce a mohla být doma se svými dětmi, co nejdéle to půjde. Eurono, mé poradkyně, má rodino… děkuji vám za podporu a za to, že mi pomáháte mé cíle realizovat… J