Zdeňka Šanová, nová 15% poradkyně

10.12.2017 10:10

Zdeňka Šanová, nová 15% poradkyně

A jak to bylo u Zdenky?

Euronu znám a používám již asi 3 roky, kdy se mi měla narodit má první dcera a s maminkou a sestrami jsme byly nejprve vášnivé samospotřebitelky. Euronu jsme si zamilovaly.

V prosinci minulého roku, kdy jsem nastupovala na druhou mateřskou dovolenou, jsem ale hledala alternativu možného přivýdělku a Eurona byla jednoznačná volba. Od té doby se mi narodila krásná druhá dcera, vybudovala jsem si v Euroně fungující skupinku nadšených poradkyň, získala nové přátele, oživila staré kontakty, naučila se základy práce v MLM, poznala jsem Sylvu Jaškovou, která je pro mnohé vzorem a inspirací.

Mým cílem je být finančně nezávislá tak, abych se po skončení rodičovské dovolené nemusela vracet předčasně do práce a mohla být doma se svými dětmi, co nejdéle to půjde.