Veronika Zichová, nová 9% poradkyně

06.03.2020 08:14

Veronika Zichová, nová 9% poradkyně

 
Momentálně jsem na mateřské dovolené s dcerou Emičkou (2 roky) a náš syn Vítek chodí do
mateřské školky (6 let). Vždy jsem měla tendence používat v domácnosti něco šetrného k přírodě,
bohužel všechny pokusy brzy skončili tím, že mě tyto ekologické produkty nenadchli, co se týče
kvality, proto jsem vždy na nějakou dobu od toho opustila a čas od času vyzkoušela zase něco
nového.
V srpnu 2019 jsem se začetla do jedné knihy o eko zahradničení, jelikož jsem vášnivá bio zahradnice,
v této knize mimo jiného spisovatel popisoval důležitost používání v domácnosti ekologicky šetrných
produktů, které nezatěžují přírodu. Od té doby jsem se rozhodla, že se už nikdy nechci podílet na
ničení přírody kolem nás. Rozhodla jsem se, že chci doma používat výhradně šetrné prostředky, jak
na praní a uklízení, tak i šetrnou kosmetiku. Problém byl však v tom, kde najdu takovou drogerii, aby
byla šetrná a zároveň kvalitní. Netrvalo to ani týden, když jsem byla na procházce se svou sponzorkou
Kájou Humlovou, a ona se mi zmínila o tom, že používá doma kvůli malé Magdalence šetrnou značku
bytové drogerie a kosmetiky. Mě hned došlo, že je to, to co hledám a neváhala jsem ani vteřinu a
řekla si o katalog. A to se mi Kája po nějaké době svěřila, že už mi katalog chtěla jednou přinést, ale
potom si to rozmyslela, protože si říkala, že jsme takový šetrný, vše si doma děláme sami,
nekupujeme zbytečnosti, ale to už nevěděla, že to děláme také proto, že máme rádi kvalitu a
nechceme zbytečně zatěžovat naši planetu a Eurona všechny tyto přednosti m á(z toho plyne
ponaučení- abychom nepředjímali).Ten katalog mám ještě do dneška ��..Kája mi ještě k tomu dala
vzoreček s univerzálem, ač moc na vzorečky nejsem a spíše mi pak leží ve skříni, tak tento vzoreček
jsem hned použila a zamilovala se na první pohled. Hned jsem si od Káji objednala nějaké produkty a
už jsem si plánovala, co si objednám příští měsíc. Ač jsem byla pouhou zákaznicí, tak už jsem Euronu
šířila s nadšením i doma byli všichni z Eurony nadšený. Pro Euronu jsem, tak nadchla svoji kamarádku
Kristýnu a rozhodla jsem se, že doma už nechci nic jiného, to jsem ale ještě nevěděla, že se mohu
zaregistrovat. O registraci mi řekla moje nad sponzorka Míša Kapustová. Zaregistorovala jsem se
v říjnu 2019 a splnila úspěšný start. V listopadu a v prosinci jsem byla na 3 %, v prosinci jsem si
založila svoji fb. skupinu, která mi dost ulehčovala práci, a své nadšení z Eurony jsem sdílela dál
s každým koho jsem znala ��. V lednu 2020 jsem se dostala na 6 % a v únoru 2020 jsem dosáhla na 9
% (to už je velmi příjemný stupínek ��).
Co bude s Euronou dál zatím neřeším, žiji přítomností, co je tady a teď, a vím jen jediné, že věnovat
se Euroně mě baví, hlavně to, že mohu díky ní šířit vědomí o ekologicky šetrných prostředcích
v domácnosti a případně tak i pomoci ostatním lidem s problémy či sny různého typu. A to mě
opravdu naplňuje. Kromě toho mě baví, že s Euronou mohu také uplatnit svou kreativitu a dál se
vzdělávat. Také jsem šťastná, že můj manžel mě podporuje ve všem, co mě baví a díky tomu mohu
dělat vše naplno.
Vše jde snáz, když si člověk věří a má pozitivní myšlení.

Momentálně jsem na mateřské dovolené s dcerou Emičkou (2 roky) a náš syn Vítek chodí do mateřské školky (6 let). Vždy jsem měla tendence používat v domácnosti něco šetrného k přírodě, bohužel všechny pokusy brzy skončili tím, že mě tyto ekologické produkty nenadchly, co se týče kvality, proto jsem vždy na nějakou dobu od toho opustila a čas od času vyzkoušela zase něco nového.

V srpnu 2019 jsem se začetla do jedné knihy o eko zahradničení, jelikož jsem vášnivá bio zahradnice, v této knize mimo jiného spisovatel popisoval důležitost používání v domácnosti ekologicky šetrných produktů, které nezatěžují přírodu. Od té doby jsem se rozhodla, že se už nikdy nechci podílet na ničení přírody kolem nás. Rozhodla jsem se, že chci doma používat výhradně šetrné prostředky, jak na praní a uklízení, tak i šetrnou kosmetiku. Problém byl však v tom, kde najdu takovou drogerii, aby byla šetrná a zároveň kvalitní. Netrvalo to ani týden, když jsem byla na procházce se svou sponzorkou Kájou Humlovou, a ona se mi zmínila o tom, že používá doma kvůli malé Magdalence šetrnou značku bytové drogerie a kosmetiky. Mě hned došlo, že je to, to co hledám a neváhala jsem ani vteřinu a řekla si o katalog. 

A to se mi Kája po nějaké době svěřila, že už mi katalog chtěla jednou přinést, ale potom si to rozmyslela, protože si říkala, že jsme takový šetrný, vše si doma děláme sami, nekupujeme zbytečnosti, ale to už nevěděla, že to děláme také proto, že máme rádi kvalitu a nechceme zbytečně zatěžovat naši planetu a Eurona všechny tyto přednosti m á(z toho plyne ponaučení- abychom nepředjímali).Ten katalog mám ještě do dneška. Kája mi ještě k tomu dala vzoreček s univerzálem, ač moc na vzorečky nejsem a spíše mi pak leží ve skříni, tak tento vzoreček jsem hned použila a zamilovala se na první pohled. Hned jsem si od Káji objednala nějaké produkty a už jsem si plánovala, co si objednám příští měsíc. Ač jsem byla pouhou zákaznicí, tak už jsem Euronu šířila s nadšením i doma byli všichni z Eurony nadšený. Pro Euronu jsem, tak nadchla svoji kamarádku Kristýnu a rozhodla jsem se, že doma už nechci nic jiného, to jsem ale ještě nevěděla, že se mohu zaregistrovat. 

O registraci mi řekla moje nad sponzorka Míša Kapustová. Zaregistorovala jsem se v říjnu 2019 a splnila úspěšný start. V listopadu a v prosinci jsem byla na 3 %, v prosinci jsem si založila svoji fb. skupinu, která mi dost ulehčovala práci, a své nadšení z Eurony jsem sdílela dál s každým koho jsem znala. V lednu 2020 jsem se dostala na 6 % a v únoru 2020 jsem dosáhla na 9 % (to už je velmi příjemný stupínek). Co bude s Euronou dál zatím neřeším, žiji přítomností, co je tady a teď, a vím jen jediné, že věnovat se Euroně mě baví, hlavně to, že mohu díky ní šířit vědomí o ekologicky šetrných prostředcích v domácnosti a případně tak i pomoci ostatním lidem s problémy či sny různého typu. A to mě opravdu naplňuje. Kromě toho mě baví, že s Euronou mohu také uplatnit svou kreativitu a dál se vzdělávat. Také jsem šťastná, že můj manžel mě podporuje ve všem, co mě baví a díky tomu mohu dělat vše naplno. Vše jde snáz, když si člověk věří a má pozitivní myšlení.