Věrka Vostřáková - nová 15% poradkyně

08.10.2019 10:21
K Euroně jsem se dostala v roce 2010 jako většina úplnou náhodou, kdy mi přišel email s nabídkou od ,,nějaké“ Jaškové ;-) . Jelikož se hned na vše chytím, napsala jsem si o vzorečky i katalog. Když jsem viděla ceny, katalog jsem zaklapla se slovy ,,ani náhodou". Vzorečky jsem měla, tak proč je nevyzkoušet. Vůně do vysavače byla velmi příjemná, ale víc mě zaujal prostředek na koupelny. Když jsem viděla, že opravdu funguje a nesmrdí, otevřela jsem katalog po druhé a už sepisovala objednávku. Objednávku samozřejmě výhodně, abych neplatila poštovné, a když už neplatím poštovné, tak je škoda nezískat vzorečky aviváží zdarma, no a když už mám objednávku za 2000,- proč něco nepřihodit a nezískat ještě dáreček z úspěšného startu :-D
Z Eurony jsem byla ihned nadšená a začala nadšení šířit dál. Bohužel má snaha byla marná a každý neúspěch, každé odmítnutí mě velmi sráželo a já si říkám, že není možné, aby se někdo jako já dostal tak daleko jako ti úspěšní. V tom přeci musí něco být. První postup nastal po 6 letech. Konečně jsem našla nadšené a aktivní ženy. Dostala jsem se tak na 3% a následně na 6% provizi. Velkou událostí pro mě byl Eurona víkend v únoru 2017, kdy jsem domů přijela nadšená, nakopnutá k úspěchu a s vírou, že to půjde. Bohužel mé nadšení brzy opadlo, protože jsem přišla o práci a všechno se bortilo jak domeček z karet. Na vše jsem rezignovala. 
Uběhlo pár měsíců, kdy jsem řekla dost. Byl to začátek léta, kdy jsem se pustila se do práce. Najednou tu byla jedna registrace za druhou, přišlo nové zaměstnání a já věděla, že půjdu zase o stupínek výš. Datum 21.10.2017 a Galavečer Eurona , to je den kdy jsem pochopila a kdy jsem si řekla, že to dám, že chci stát na pódiu a být jednou z těch úžasných a krásných dam, které zářily. Ještě ten měsíc jsem se stala 9% a chtěla jsem stoupat výš. Dlouhou dobu jsem se držela na své pozici 9%, kdy jsem byla velmi spokojená s tím, že konečně mám balíky zdarma (resp. za 121,- Kč ). Chtěla jsem víc, chtěla jsem jít dál, ale nedařilo se. Ne a ne pokořit hranici 2400 bodů. Síť začala slábnout a noví lidé nikde. Opět přišla krize a rezignace na vše. 
Situace se opakuje, přišlo léto a já se pustila do práce. Zvedla se i činnost v mé skupině. Ještě v polovině srpna jsem měla velmi málo bodů a byla jsem ráda, že se dostanu na tu svou 9%, ovšem tentokrát jsem se nevzdala, makala jsem ještě víc. Proč? Protože galavečer Eurony se blíží a když jsem řekla, že to dám a posunu se, tak to dám. A taky, že ano. Poslední den uzávěrky to klaplo a já se stala novou 12%. Teď se tedy mohu ještě víc těšit na 20.10.2018, na ten velký den…. Ale má práce nekončí, úkolem a cílem je nejen si 12% udržet, ale posunout se ještě dál a plnit si své sny ….. Na konec malá poznámka. Sama bych takového úspěchu nikdy nedosáhla. Úspěchem jsou aktivní lidi v mé síti, kteří mě doufám budou následovat, a kteří budou přibývat. A v neposlední řadě, mi k úspěchu dopomáhá ne nějaká, ale má kamarádka a úžasná žena Sylva Jašková – naše top managerka.
K Euroně jsem se dostala v roce 2010 jako většina úplnou náhodou, kdy mi přišel email s nabídkou od ,,nějaké“ Jaškové ;-) . Jelikož se hned na vše chytím, napsala jsem si o vzorečky i katalog. Když jsem viděla ceny, katalog jsem zaklapla se slovy ,,ani náhodou". Vzorečky jsem měla, tak proč je nevyzkoušet. Vůně do vysavače byla velmi příjemná, ale víc mě zaujal prostředek na koupelny. Když jsem viděla, že opravdu funguje a nesmrdí, otevřela jsem katalog po druhé a už sepisovala objednávku. Objednávku samozřejmě výhodně, abych neplatila poštovné, a když už neplatím poštovné, tak je škoda nezískat vzorečky aviváží zdarma, no a když už mám objednávku za 2000,- proč něco nepřihodit a nezískat ještě dáreček z úspěšného startu :-D
Z Eurony jsem byla ihned nadšená a začala nadšení šířit dál. Bohužel má snaha byla marná a každý neúspěch, každé odmítnutí mě velmi sráželo a já si říkám, že není možné, aby se někdo jako já dostal tak daleko jako ti úspěšní. V tom přeci musí něco být. První postup nastal po 6 letech. Konečně jsem našla nadšené a aktivní ženy. Dostala jsem se tak na 3% a následně na 6% provizi. Velkou událostí pro mě byl Eurona víkend v únoru 2017, kdy jsem domů přijela nadšená, nakopnutá k úspěchu a s vírou, že to půjde. Bohužel mé nadšení brzy opadlo, protože jsem přišla o práci a všechno se bortilo jak domeček z karet. Na vše jsem rezignovala. 
Uběhlo pár měsíců, kdy jsem řekla dost. Byl to začátek léta, kdy jsem se pustila se do práce. Najednou tu byla jedna registrace za druhou, přišlo nové zaměstnání a já věděla, že půjdu zase o stupínek výš. Datum 21.10.2017 a Galavečer Eurona , to je den kdy jsem pochopila a kdy jsem si řekla, že to dám, že chci stát na pódiu a být jednou z těch úžasných a krásných dam, které zářily. Ještě ten měsíc jsem se stala 9% a chtěla jsem stoupat výš. Dlouhou dobu jsem se držela na své pozici 9%, kdy jsem byla velmi spokojená s tím, že konečně mám balíky zdarma (resp. za 121,- Kč ). Chtěla jsem víc, chtěla jsem jít dál, ale nedařilo se. Ne a ne pokořit hranici 2400 bodů. Síť začala slábnout a noví lidé nikde. Opět přišla krize a rezignace na vše. 
Situace se opakuje, přišlo léto a já se pustila do práce. Zvedla se i činnost v mé skupině. Ještě v polovině srpna jsem měla velmi málo bodů a byla jsem ráda, že se dostanu na tu svou 9%, ovšem tentokrát jsem se nevzdala, makala jsem ještě víc. Proč? Protože galavečer Eurony se blíží a když jsem řekla, že to dám a posunu se, tak to dám. A taky, že ano. Poslední den uzávěrky to klaplo a já se stala novou 12%. Teď se tedy mohu ještě víc těšit na 20.10.2018, na ten velký den…. Ale má práce nekončí, úkolem a cílem je nejen si 12% udržet, ale posunout se ještě dál a plnit si své sny ….. 
 
Jak jsem si řekla, tak se také stalo. Pozici 12% jsem si udržela , bohužel to tedy trvalo celý rok, ale za ten rok jsem pouze 1x spadla o jeden stupínek. Jinak byla má pozice stabilní, ba i o několik bodů ještě vzrostla. 
Důležité je, že se má síť stabilizovala a rozrostla o další registrace. Každý měsíc jsem si velmi přála ať už 15% padne, ale vždy to bylo jen přání a bohužel se nezadařilo. Už jsem to pomalu zase vzdávala. Zvláště, když jsem na Euroně každou chvíli četla o postupech u lidí, kteří tam jsou velmi krátkou dobu. A největší zklamání padlo v srpnu 2019, kdy jsem z 12% padla na 9%. 
Na druhou stranu mě velmi nakopla informace, že se opět blíží galavečer a tentokrát se již 12% nebude vyhlašovat, ba co víc, tento galavečer bude poslední.... 
Zburcovalo se ve mě tolik sil, že jsem si řekla - nevzdám to. CHtěla jsem stát na pódiu minimálně jako 15% a já to dám, už i proto, že jiná šance nikdy nebude. Měsíc září byl tedy velmi velmi hektický. Zburcovala jsem snad celý svět  a co se stalo? Ono to klaplo a v září 2019 jsem se skutečně stala 15%, pojedu na galavečer a budu stát na pódiu. A tentokrát už na to nebudu sama. Konečně kolem sebe budu mít i své holky, své poklady, bez kterých bych těchto úspěchů nedosáhla....a já jim za to velmi velmi děkuji a přeji stejné úspěchy jako mám já.