Tatiana Bičanovská - nová 15% poradkyně

05.06.2018 12:04

Tatiana Bičanovská, nová 15% poradkyně

 
Volám sa Tatiana Bičanovská  ,pracujem v oblasti módy ,venujem sa zákazkovému šitiu odevov. 
Táto práca je fyzicky aj časovo veľmi náročná.
S Euronou som sa zoznámila v novembri 2016 ,keď mi od Sylvii Jaškovej prišiel zaujímavý e-mail v ktorom mi v krátkosti predstavila Euronu, 
výrobky a ponúkla spoluprácu. 
Keďže ja rada nakupujem so zľavou, tak ma táto ponuka ihneď zaujala. Pozrela som si virtuálny katalóg, prečítala recenzie na výrobky.
Sylvia mi na požiadanie zaslala vzorky na vyskúšanie. Napísala ďalšie informácie o spolupráci a ihneď som vedela , že chcem spolupracovať s Euronou a 
splniť ÚŠ. Rýchlo som si vytvorila prvú objednávku a čakala na svoj voňavý balíček .Výrobky som si sama najskôr vyskúšala a môžem povedať že som bola veľmi nadšená. Všetko tak krásne voňalo .
Postupne som oslovila svoje kamarátky a rodinu čím sa mi podarilo splniť ÚŠ. Prišli na rad prvé registrácie a prvé postupy. 
Eurona mi ponúkla novú príležitosť a zmenu môjho života. Stala sa po pri mojej práci koníčkom, ktorý mi prináša radosť a veľa nových priateľov. 
Teraz keď, vidím moju sieť veľkú zásluhu na mojom úspechu majú všetky moje poradkyne. Je to práca celého tímu.
Veľkou oporou je pre mňa Top manažérka Sylva Jašková , ktorá ma touto cestou vedie, radí a odovzdáva vlastné skúsenosti.
Čo je mojím cieľom ?
Šíriť Euronu i naďalej, vybudovať silnú a stabilnú sieť a dosiahnuť vysnívanú 21% a jedného dňa sa začať venovať len Eurone !