Slavomíra Kubeková - nová 9% poradkyně

05.02.2019 11:07

V roku 2016, v lete, po narodení mojej dcérky ma oslovila dobrá priateľka a suseda Zuzka Kubicová, že ponúka Eko produkty.Tak som si povedala prečo neskúsiť.Vzala som vzorky, katalógy a sadla si s mojími kamarátkami.

Pozreli sme katalóg, objednali výrobky. Boli sme nadšené a spokojné. Objednávky boli časté a Zuzka mi povedala-Slavi, veď sa zaregistruj, budeš mať také a onaké výhody.Povedala som, že na to nemám čas.V roku 2018  mala moja dcéra exém-prišli sme na to, že aviváž jej nerobí dobre.Tak som skúsila Euroňacku. A čudujte sa svete, exem zmyzol. Stále som sa nezaregistrovala.

S manželom sme hubary. Vybrali sme sa do lesa a ako som sa tak obzerala, tak les už nebol taký, ako býval v minulosti. Vtedy som si povedala, ze to je minimum, čo možem urobiť pre náš les a pre moju dcérku, aby mohla obdivovať krásu prírody tak, ako ja-zmeniť všetky prípravky v domácnosti za EKO výrobky a šíriť to ďalej. V roku 2018, v lete sa aj tak stalo. Zaregistrovala som sa, všetky prípravky v domácnosti som zmenila za EKO- Euroňacke a šírim to ďalej. Som šťastná, že ponúkam výrobky, s ktorými som stotožnená. V krátkej dobe som sa stala 3 %, zaregistrovala som si šikovnú kočku Zuzku Jánošovú. S pomocou Zuzky som sa v mesiaci január 2019 stala až 9%. Som šťastná, že moje klientky sú spokojné, nadšené z Eurony, tak, ako som ja.Eurona je moja love.