Slávka Kopkášová - nová 12% poradkyně

09.11.2017 10:40

Slávka Kopkášová,  nová 12% poradkyně

Moje prvé stretnutie s Euronou bolo v mojom zamestnaní. Pracujem ako detská sestra v liečebni respiračných chorôb. Na liečenie prišla so svojím synčekom Gabika Homoľová,moja sponzorka.Vôňa,ktorá sa šírila z jej izby a veľký záujem matiek ma nenechali nevšímavou a prišla som za ňou do izby, kde ma zaujala vystavená kozmetika. Na stole mala box s avivážami a práve vošla do izby druhá mamka, aby si pre dieťa požičala sprchový gél. Nádherné vône ma tak nadchli, že som hneď prejavila zàujem o registráciu. A po prvej objednávke sa moje nadšenie len stupňovalo. Výrobky nemajú chybu.Do troch mesiacov som mala takmer polovicu výrobkov doma, čo asi hovorí za všetko. Nevedela som, čo si skôr objednať a vlastne ani nechápem, že sa nájde niekto koho neosloví ani jeden výrobok. Pre mňa je to radosť aj relax a podporujú ma v tom aj moje dve úžasné dcéry. Ďakujem za túto možnosť Eurone a hlavne Gabike,ktorá nezaváhala a ponúkla mi ju. 
 
Zabudla som podotknúť ,že pre mňa bola silnou motiváciou aj myšlienka eko drogérie, nakoľko je pre mňa ochrana životného prostredia a zdravia veľmi dôležitá. Vediem k tomu aj svoje deti, aby si vážili a chránili prírodu a zdravia a nepozerali, či tak robia aj druhí, lebo podstatné je začať u seba. Preto zbožňujem myšlienku: Kto chce,hľadá spôsoby, kto nie, hľadá dôvody. S pozdravom Slávka☺