Šárka Kubálková - nová 9% poradkyně

05.06.2018 21:39

Nová 9% poradkyně: Šárka Kubálková

S Euronou jsem se seznámila v září 2017, kdy se mi dostal k rukám katalog společně s Kouzelnou knihou. Přiznám se, že nejdříve jsem nevěděla, co si mám objednat. Na doporučení jsem vyzkoušela Univerzální čistící prostředek a následně ještě Univerzálního multifunkčního agenta. Tyto dva výrobky mne přesvědčily o kvalitě Eurony a další zboží následovalo už společně s registrací (v listopadu 2017) . Hned první objednávka byla 100 bodová, vždyť nabízí nejvíce výhod – dopravu zdarma, vzorník aviváží, aviváž zdarma v následujícím měsíci a hlavně okamžitou marži 20%. Protože mne motivovaly odměny z Úspěšného startu a doporučení zboží kamarádkám bylo tak jednoduché, dosáhla jsem brzy 3% provizního stupně společně i se splněným Úspěšným startem.

Už u první objednávky jsem se rozhodla, že bych chtěla začít prát dětem i nám v ekologicky šetrné kosmetice a stejným způsobem vyřešit i mytí nádobí v myčce i ručně. Z nabízení zboží jsem obohatila i rodinný rozpočet, což jsem jako maminka na rodičovské dovolené velmi ocenila. Velmi mne těšilo, když jsem dostávala od zákaznic kladné hodnocení výrobků Eurona. A tak jsem si řekla, že nabízet Euronu není vůbec těžké. Proto jsem se rozhodla udělat po vzoru své sponzorky Zdenky Šanové první vzorečky, s čímž mi ochotně pomohla, stejně jako v začátcích, kdy mi dávala cenné rady. ALE protože vychystávání zboží a samotný rozvoz začal zabírat dost času, rozhodla jsem více nabízet zákaznicím registrace. Od ledna 2018 tedy začaly první registrace. Nemůžu říct, že má síť je velká, ale měla jsem štěstí na lidi v mé síci, kteří snad pochopili možnosti spolupráce s Euronou, jsou také spokojenými uživateli a snaží se po vzoru našich nadsponzorů a managerů dále šířit tajemství Eurony. Díky jim jsem se dostala prvně na 9%. Věřím, že za pomocí registrování dalších zákaznic a budování silné sítě, to nekončí.