Šampon s kondicionérem NA PODPORU RŮSTU VLASŮ 2v1 MAN ZONE, 250 ml

16.11.2016 10:35

Jana Czerneková:

"Chci se s vámi podělit o svou vlastní zkušenost se šamponem na podporu růstu vlasů a proti řídnutí.
Dříve jsem měla vlasy suché, slabé, a hodně mi padaly. Vlasy byly všude. V odpadu, na polštáři, na kartáči, na oblečení, prostě všude. Šíleně mě svěděla pokožka hlavy, takže jsem se pořád drbala...
Po měsíci používání tohoto šamponu mají moje vlasy úplně jinou strukturu! Jsou bohaté, kvalitní a krásné. Padají tak o 80% méně. Rostou rychlostí blesku. A dnes jsem si uvědomila, že mě vlastně už dlouho nesvěděla pokožka hlavy! :-) No prostě super! Za mě absolutní spokojenost! <3
Mám pocit, že tento šampon je nedoceněný, protože je pánský a přece žena nebude používat pánský šampon, že. Apeluji na vás, pějte na něj ódy, je naprosto úžasný a zaslouží si i pozornost žen, který mají problém s vypadáváním vlasů! :-)
Konec hlášení!"