První objednávka

12.01.2016 21:18

Jedna moc milá reference naší nové zákaznice:
Dobrý večer, dnes mi zboží dorazilo. Byl to tedy fofr. Už jsem vyprala prádlo, tak jsem zvědavá, jestli bude prádlo vonět i po uschnutí a jak dlouho ta vůně vydrží. Jinak jsem objednávala sašetky černý hrozen a to je tedy síla. Objednala jsem si rovnou tři. Otevřela jsem zatím jednu a nechala ji dole na chodbě. Voní až do prvního patra. Nádhera .
Čistič oken je také dobrý. Zkoušela jsem umýt jedno okno a zrcadlo. Vyzkoušela jsem i čistič žaluzií. Tak uvidím, zda se bude prach usazovat méně. Košíček do WC také hezky voní. Manžel přijel z práce a pořád chodil, co to tady všude voní . Ještě až dodělám Jar, tak si do té lahvičky rozředím přípravek na ruční mytí nádobí. Zkoušela jsem jednu kapku na houbičku a hezky to pění, takže jsem jednou kapkou umyla celkem hodně nádobí. Takže spokojenost. Zítra vygruntuji s univerzálním čističem vše, co půjde.
Preventivně jsem vyčistila i pračku přípravkem od Eurony.

(R. Vavříková)