Prezentace novinek v Brně

13.03.2015 16:34

Magika Fončáry:

 

Nejsu moc velká spisovatelka,ale podělím se o poznatek.Včera jsem se zúčastnila semináře,jak používat v domácnostech ekologicky šetrnou drogerii...Dostala jsem odpovědi na svoje otázky...něco mi ještě není uplně jasné,ale jak se říká,nejlepší je praxe a vše si vyzkoušet.Co mi to dalo?Hodně jsem si uvědomila,jak funguje reklama,jak na nás ze všech stran hulákají,jak máme šetřit přírodu,ale dobrovolně ji ničíme at jsou to přípravky,co v kanistrech lijeme na hlavu,protože jsou levné,koupeme se v chemii,pak máme vyrážky a suchou pokožku.Další..spousta maminek kupuje plenky bez chloru,ale vesele dál perou prádlo v šílených pracích prostředcích plných fosfátu a chloru...děti mají opruzeniny a ekzemy.Nebudu jmenovat firmy..to se nedělá..ale pár věcí jsem si sama ověřila a je fakt,že moje rodina,ani nezjistila,že jsem přešla na jiný způsob praní,,,úklidu,,,a péči o domácnost..jen jaksi mi říkají..mamko ..tady krásně voní...nic mě neškrábe....a za další...školení sou fajn..poznáte spoustu nových lidiček...setkání jsou osobní,kontaktní a to nám všem hodně chybí...na svoje otázky jsem našla odpovědi...to v krámě o svém zboží prodavačky neví..ani to není možné,,nezlobím se na ně za to....já už vím...přeji hezký den....s Euronou....