Petra Vitteková, nová 9% poradkyně

06.06.2020 10:30

S euronou som sa spoznala už ako dieťa. Moja mamina zháňala vhodné výrobky pre mňa, lebo som už od 3 mesiacov trpela atopickym ekzémom. Jej sestra začala pracovať ako poradkyňa v eurone a doniesla nam aviváž, oslovila nás vôňa a hlavne jemnost prádla. S tym že atopici nesmieme používať parfumovane výrobky bolo dosť ťažké niečo nájsť potom sa mi  to ukľudnilo.No zas sa vrátil v tehotenstve ale vtedy bola moja priorita dieťa a mne sa eurona zdala drahá a tiež som si myslela že už nie je na trhu. Až kým sa mi nenarodilo 2 dieťa. Tak som pátrala. Na začiatku som si objednávala cez kamošku.  S tým, že som nevedela ako to funguje a hlavne, že sa da aj privyrobiť, tak som len objednávala. V roku 2020, keď som si objednala balík  už sama, tak sa mi ozvala pani Top manažérka Sylvia Jašková. Tá mi všetko vysvetlila, zoznámila so všetkým. Tam nastal zlom. Napriek tomu že prišla k nám pandémia, viedla ma k tomu, aby som postupovala vyššie, začo som jej vďačná. Moje dve deti, Hugo 8r. a Laura 8m. sú moja inšpirácia pokračovať ďalej pre ich lepší život. Ja som takú možnosť nemala. Teraz už viem, že eurona nie je drahá. Čo sa týka zdravia, viem že zdravie sa nedá kúpiť ale vieme preto spraviť maximum,aby to bolo lepšie. Určite budem pokračovať ďalej.