Petra Bromová - nová 15% poradkyně

08.10.2019 10:15

  K Euroně jsem se dostala díky mé sestře,která se registrovala v květnu roku 2013.O Euroně se poprvé dozvěděla z letáčku,který měla vložený v balíčku se zimní kombinézou,kterou si na jednom internetovém bazárku objednala od paní Sylvy Jaškové.To bylo přibližně v roce 2009.Do Eurony se registrovala až v roce 2013,jak už jsem psala.V té době jsem byla na rodičovské dovolené s druhým synem a peněz tak nebylo nazbyt a Eurona mi tudíž přišla drahá.Po doporučení sestry jsem nakonec po nějaké(delší J ) době vyzkoušela jako první Agent .Nejdříve mě moc nenadchnul,ale to bylo především tím,že jsem ho špatně použila !!!Postupně jsem pak vyzkoušela vzorečky a sama si nakonec registraci udělala s tím,že si budu objednávat za výhodnější cenu pro sebe a třeba i pro rodinu.To bylo v květnu 2016.

Od té doby objednávám pravidelně a vždycky se těším až balík přijde J .Sylva Jašková mě přidala do skupiny Naše Eurona , byla jsem bez práce a tak jsem měla dostatek času pročítat příspěvky,učit se co a jak správně používat,prostě jsem se do toho „zažrala“ a začalo mě to bavit.Všechno co jsem nastudovala jsem šířila dál – rodině ,kamarádkám.Ti si sem tam něco objednali přese mě,ale to nadšení co jsem měla já, jsem u nich neviděla.Řekla jsem si .. nevadí,musí si na to přijít,stejně jako já(když je baví drhnout připálený hrnec ,zatím co já použiji Agenta,který tu práci udělá za mě J )Tchýně si už výrobky objednává pravidelně.Některé kamarádky už také mají své registrační číslo,jiné ještě objednávájí ode mě,ale já si říkám,že všechno má svůj čas a i ony přijdou na to ,že objednávat si pro sebe s bonusy ,natěšeně čekat na balík z Eurony ,je prostě fajn a hlavně je to návykové.

Díky euroně jsem poznala zajímavé lidi,našla nová přátelství,jezdím na školení,která mě baví.Eurona je prostě moje vysněná práce- práce kde nemusím být od-do,čas si určuji sama.Sice je ještě pár stupínků,které mi chybí k úplné nezávislosti,ale věřím,že jich brzy dosáhnu.Není nic lepšího než dělat práci která vás baví a jako bonus, je ještě krásně voňavá J.