Parfém Trinity

10.11.2014 12:34

 

Eurona parfémDobrý večer paní Jašková.

Chtěla jsem se s vámi podělit o radost z dnešního balíku.
Kdysi,ani už nevím kdy, jsem dostala malý vzoreček EDP Sarah Connor.To byla taková vůně,přesně podle mých představ.Jenže se u nás nedala nikde sehnat a i bratr,který žije v Německu tvrdil,že je i tam hodně drahá.
Sama jsem nikdy žádnou vůni poslední dobou nepoužívala,protože jedna moje bývalá kolegyně mi vůně totálně znechutila a já několikrát z jejího odéru i zvracela.Pokaždé na sebe vylila si myslím půl lahvičky a smrdělo to i přes stěnu.
Jenže Sarah Connor byla božská vůně.Šetřila jsem s ní jak jsem mohla až jsem celý vzoreček vyprázdnila..A na památku mi zbyla už jen prázná lahvička.
V dnešním balíčku jsem tudíž očekávala 11 vzorečků vůní a hned jsem začala očichávat v domění,že mi snad jiná vůně udělá tolik radosti jako právě kdysi Sarah.Kdyby mi zavázali oči,určitě bych mezi nimi moji Sarah Connor poznala.Jenže tady je to Trinity.Přesně ta samá vůně a já už mám na lístečku napsané,do příští objednávky na ni nezapomenout!!!
Mám radost a už se těším až se budu se vzorečkama chlubit mezi svými známými.Magda Pavlíková