Michaela Krištofová, nová 15% poradkyně

03.11.2020 10:52
 
Tak a je to tady, konečně jsem 15tka a musím říct že jsem to vůbec nečekala. S Euronou jsem začala po dlouhém váhání jako samospotřebitel. Tehdy jsem byla na mateřské, finančních prostředků bylo málo, ale přesto jsem si Euronu natolik oblíbila, že jsem si  každý měsíc objednala a byla jsem nadšená. Každá zasilka , každý balíček pro mne znamenal radost a potěšení z nových vůní a inspiraci k úklidu.
Radost z výrobků jsem se rozhodla šířit dál a udělala jsem dobře. Nejen že jsem stále stejně natěšená na zásilku, ale ještě mám mnoho krásných výrobků, produktů a prostředků zdarma. To že jsem na stupínku 15% má zásluhu moje úžasná síť bez poradkyn bych nikdy nebyla tam kde jsem  a i když se Euroně nevěnuji aktivně ,tolik, kolik by jsi zasloužila nedám na ni dopustit .