MUDr. Soňa Zacharovská - nová 18% poradkyně

09.11.2017 09:02

MUDr. Soňa Zacharovská,  nová 18% poradkyně

 

Asi pred 6-timi rokmi som hľadala na internete nejaké prostriedky, ktoré by som mohla používať ako ekologické, keďže máme záhradu a chceli sme používať vodu aj na polievanie kvetov a stromov, a máme aj zvieratá. Na našej lekárskej stránke som našla nejakú anketu, ktorú som vyplila a po čase sa mi ozvala Šárka, že v Českej republike sa vyrábajú výrobkym ktoré hľadám, volá sa to EURONA...nech skúsim.

 

A...tak som skúsila, zargistrovala som sa, objednala klasiku-teraz to už viem-Universál, aviváž, niečo na riad a na WC. Po čase prášok na pranie. Tak som po roku zistila, že mám doma plný dom bielych nádob, voňajúcich žiariacich čistotou a prestala som chodiť do drogérie. Tak som si objednávala pre seba, prišla jedna...druhá...treia kamarátka na návštevu- vraj čo to máš..???No vyskúšaj!!! Slovo dalo slovo začali si objednávať, niektoré sa registrovali a ja som spokojná, vonia celý byt, ekológia na jednotku...asi niet čo k tomu dodať...skúste, uvidíte...budete spokojné...aj tí okolo vás, !!!! pozdravujem všetky , ktoré majú rady Euronu...!!!