Monika Petreková - nová 9% poradkyně

09.07.2018 20:08

Monika Petreková - nová 9% poradkyně

 
S Euronou som sa prvý krát zoznámila 20.5.2017 cez moju susedku a zároveň aj kamarátkou Tatianou Bičanovskou. Prvý krát som videla katalóg,a vzorkovník aviváži,a všetky vône krásne voňali. Ktorá vôňa mi hneď padla do nosa? Bola to Emerald Way, ktorú dodnes používam,a samozrejme aj iné vône.
Ale keď som vyskúšala kúpelňák, tak to bola teda pecka, batérie ako nové, akrylová vaňa bez vodného kameňa,no proste som bola nadšená, a tak to aj začalo. 
 
Registrácia, úspešný štart splnený,k tomu vzorkovník aviváži, ďalšie vzorky od Sylvii Jaškovej, výhry z motivačných súťaží, za čo veľmi pekne ďakujem. A tie voňavé objednávky,no proste super. Chcem sa poďakovať aj Tatiane Bičanovskej za oporu, vždy pomôže a poradí mi,a zároveň ďakujem mojim poradkyňa,sú skvelé. A moje očakávania? No predsa dostať sa na 21%a naďalej šíriť EURONU aká je skvelá.