Monika Kuncová, nová 9%

07.08.2020 19:21

 

Pamatuji si, že někdy začátkem roku při vycházce s dětičkami

mě oslovila Verča (moje sponzorka) zda bych neměla chuť vyzkoušet výrobky od Eurony.

Samozřejmě mi podala veškeré informace a mě to lákalo vyzkoušet. Dostala jsem

vzorek univerzálu - Green - a už jen ta vůně mi prostě dostala! . Musela jsem ho mít a nejen ten. Objednala

jsem si a když jsem zjistila, že vše funguje přesně, jak bylo řečeno a psáno.

Nemusel mě už nikdo přesvědčovat a začátkem února jsem se registrovala.

Zkoušela jsem další a další výrobky a zároveň začala šířit nadšení a vlastní

zkušenost, protože, co nevyzkouším na vlastní kůži neumím správně podat a

prodat . Dneska můžu říct, že už mám kolem sebe spousta lidiček,

které jsou na tom podobně jako já a věřím, že se budeme rozrůstat dál a šířit

tyto skvělé produkty!!!

Mé jméno je Monika Kuncová, je mi 41let, jsem

momentálně na rodičovské dovolené s nejmladší dcerou 2roky a k tomu mám doma

ještě 7letého školáka. Jinak mám ještě dceru 22let (která prý díky Euroně

začala ráda uklízet) a syna

19let (je stejného názoru ). Ty už jsou tzv. samostatné

jednotky...teď si říkám proč jsem Euronu nepoznala dříve, že by třeba nebyl

takový boj donutit je doma k úklidu .


Takže se opravdu nestíhám nudit, ale to zná každá z Vás. Ale

alespoň chvilku denně se snažím udělat si čas na ,,euronění,, chtěla bych

mnohem více....ale zatím alespoň takto . Určitě se nevzdám a zmáknu

být pánem svého času podle svých představ , dříve nebo později......