Monika Krupová, nová 9% poradkyně

06.11.2019 10:16

Monika Krupová, nová 9% poradkyně

Mé prvotní seznámení s Euronou mám už trochu v mlze. Je to hodně dávno,kdy jsem přičichla k voňavým avivážím :-) Byl rok 2008 a jestli jsem měla letáček ve schránce, nebo zprávu v té emailové schránce na tom už dnes až tak nesejde.
 
Vzala jsem telefon a kontaktovala tehdy pro mě neznámou paní S.Jaškovou, proběhlo setkání a po něm začaly chodit balíčky domů.Dokonce si vzpomínám, že jsem měla celou sadu vzorků aviváží, tehdy to ještě nebylo v tak krásné kazetě jak je to dnes, ale v plastovém sáčku.V té době jsem si Euronu chtěla vyzkoušet sama pro sebe a nechtěla jsem dál o ní šířit ani mezi své přátelé a rodinu. Postupem času jsem zůstala věrná avivážím a univerzálu, nechtěla jsem si objednávat sama,ale neuměla jsem Euronu nabízet dál, tak to dopadlo, že jsem úplně přestala objednávat a nechala jsem si jako zákazník nosit Euronu do práce od jiného poradce a zkoušela další výrobky, tak to trvalo asi 6 let.
 
Zlom přišel letos na konci prázdnin, kdy jsem se podívala do koupelnové skříňky a většina čistících výrobků byla od Eurony. Najednou už jsem nechtěla čekat až mi paní donese Euronu do práce a já ji budu moci použít, nechtěla jsem je už kupovat za katalogovou cenu a tak jsem se rozhodla,že to chci změnit. Sama jsem se za ty roky přesvědčila, že Eurona funguje a nám doma 100% vyhovuje.Po tolika letech jsem to byla já kdo si našel Sylvu, prvně proběhl telefonický rozhovor a za dva dny jsme už měly osobní schůzku. Jak  výrobky Eurony fungují jsem už věděla, ale už jsem si to nechtěla nechávat pro sebe,ale Euronu šířit dál a dnes jsem tady s vámi a mám své první fazolky v síti a věřím, že postupně jich bude přibývat.Sylvi tobě děkuji za můj restart a naskočení do rozjetého vlaku :-)