Miroslava Klubalová, nová 9% poradkyně
Mirka Klubalová
28.11.2020
Mé první setkání s Euronou se datuje k roku 2010, seznámila mne kamarádka. Po mé registraci a nákupu výrobků jsem se poprvé setkala i se Sylvou Jaškovou při podzímní prezentaci nových výrobků. Tehda jsem ještě nevěděla nic o možnosti spolupráce. Jak to už chodí, po spotřebování výrobků jsem již dále neobjednávala. Mé zákaznické číslo zaniklo.
Po přestěhování do Kopřivnice a po zvratech v mém osudu, se u dcery objevily problémy s kůží a já vzpomněla, že Eurona pomáhá v těchto situacích,našla jsem zapadnutý email s kontaktem na Sylvu Jaškovou. Ozvala jsem se jí a ona velmi záhy pochopila, že chci více než před léty. Hledala jsem i možnost spolupráce. Byl prosinec roku 2016. Stala se ze mně samospotřebitelka. Občas se povedlo vystoupat na 3% díky nákupům pro mé okolí. S oslovením jsem byla ostýchavá. Zlom nastal v červenci 2017 s první registrací kolegyně. A postupně jsem si uvědomila, proč chci nabízet i příležitost. Díky podpoře Sylvy Jaškové a kolegyněk z její osobní skupinky jsem začala více pracovat na sobě a pro své registrované. S koncem letošního listopadu jsem se poprvé dostala na 9% a věřím, že smůla, kterou jsem v životě měla je prolomena. V dnešní době pracuji většinou z domova, starám se o svého otce a bratra a celou svoji rodinu. Jsem ráda, že nacházím podporu u nich i v mém okolí. A největší podporu a pomoc máme všechny u naší skvělé top manažerky Sylvy Jaškové a za to jí patří velké díky.
Každý může být strůjcem svého štěstí, jen stačí něco pro to udělat...a nevzdávat se.