Miloslava Čamborová, nová 18% poradkyně

04.04.2020 20:40

Milka Čamborová, nová 18% poradkyně

S Euronou som sa zoznámila ešte v roku 2017. Všetko to začalo vďaka jednej voňavej sašetke, ktorú raz dcéra dostala v narodeninovom balíčku. V jeden májový deň som zatúžila Euronu a jej výrobky spoznať viac. Dovtedy som o Eurone vôbec nepočula a prakticky ani nevedela, že takáto značka vôbec existuje. Takže euronu som si vyhľadala sama. Skontaktovala som sa na teraz už moju sponzorku Zuzku Kubicovú, ktorá mi výrobky predstavila a vysvetlila všetky výhody. Stali sa z nás kamarátky, hoci sme sa dovtedy vôbec nepoznali. Nasledovala moja prvá objednávka, splnenie úspešného štartu a postupne začali pribúdať aj prvé registrácie. Hneď ďalší mesiac po mojej registrácii som si vytvorila vlastnú FB skupinu na prezentáciu mojich vlastných skúseností s výrobkami, fotiek pred a po a recenzií... Najlepšia je predsa vždy osobná skúsenosť. 

V posledných mesiacoch sa moja obchodná sieť začala krásne rozrastať, do tímu prišli nové poradkyne a zákazníci a mne sa podarilo dosiahnuť takýto skvelý úspech, akým dosiahnutie 18% pozície zaručene je. Medzičasom som si vytvorila tiež klasickú web stránku, na ktorú myslím, že môžem byť patrične hrdá. Aj vďaka nej sa mi začínajú ozývať úplne cudzí ľudia z rôznych častí krajiny, aby som im pomohla s objednávkou a poradila. Vďaka spomínanej web stránke sa mi tiež splnilo ešte niečo veľké. Niekedy v polovici januára sa mi ozvala pani z vydavateľstva, že by so mnou radi spravili rozhovor o mne a o firme Eurona, kedže ich táto stránka svojím štýlom a spracovaním veľmi zaujala. Rozhovor si môžete prečítať v magazíne EKO bývanie/bydlení, ktorý vyšiel tento mesiac. Takže marec 2020 hodnotím rozhodne ako najúspešnejší, čo sa týka mojej spolupráce s Euronou. 

Samozrejme, veľká vďaka celému môjmu tímu, dievčatám, ktoré takisto „chcú byť ako ja“, budovať si svoje vlastné obchodné siete a postupne nakupovať za provízie a plniť si svoje sny vďaka Eurone.

 Samozrejme okrem vďaky cítim tiež veľkú zodpovednosť za tieto moje dievčatá, chcem im byť tou najlepšou sponzorkou, akou sa len dá a vždy im pomôcť a poradiť ako najlepšie viem. Mnohé z nich už vedia, že sa na mňa môžu so svojím dotazom obrátiť kľudne aj v neskoršej večernej hodine, snažím sa hneď reagovať. Mnohé z nich sa tiež stali mojimi kamarátkami, s ktorými dokážeme „pokecať“ aj úplne o bežných radostiach a starostiach. Toto sa mi na eurone veľmi páči, stretnete ľudí, s ktorými budete tvoriť skvelú partičku! Baby, vďaka. ☺

Eurona je skvelá príležítosť, stane sa vášňou aj koníčkom zároveň. Som za ňu veľmi vďačná. 

Mojím cieľom je nateraz si túto pozíciu posilniť a pracovať na tom, aby tam v priebehu tohto roka padla aj vytúžená 21% ...ale o tom zas nabudúce  ☺