Milka Čamborová - nová 12% poradkyně

08.08.2018 11:21

Môj príbeh s Euronou sa začal písať minulý rok začiatkom mája...

Všetko to však začalo ešte predtým vďaka jednej voňavej sašetke, ktorú raz dostala dcéra v narodeninovom balíčku. Krásne voňala, no po čase však už jej voňavá sila v otvorenom priestore vyprchala. Znova som ju zacítila vždy pri upratovaní, zotieraní prachu z parapety v detskej izbe. A jedného dňa takto pri upratovaní som zatúžila spoznať Euronu a jej výrobky ešte viac...

Presne 7.5.2017 som sa stala členkou skupiny teraz už mojej sponzorky Zuzky a hneď ten večer som prebehla všetky príspevky, tipy na výrobky, fotky pred a po. Vyzeralo to úplne dokonale. O dva dni sme dohodli osobnú schôdzku, kde mi všetko krásne vysvetlila a poukazovala, vysvetlila výhody. Domov som si odnášala katalóg k nahliadnutiu a tiež nejaké vzorky.

Všetko tak krásne voňalo, bola som unesená a z toho množstva aviváži som nevedela ktorú vybrať skôr ...Hneď som vedela, že toto proste chcem a potrebujem mať doma. Po príchode domov som vzorky otestovala a rovno začala špekulovať nad prvou objednávkou....Chcela som samozrejme neplatiť poštovné a takisto som chcela získať aj box aviváži zdarma...No pre maminku na rodičovskej to bolo na prvýkrát celkom dosť peňazí a keďže som človek, ktorý hľadá spôsoby ako by to šlo a nie dôvody ako to nepôjde, ukázala som katalóg mojej mame a sestre, ktoré si takisto niečo vybrali a pomohli mi nazbierať moju prvú 100b objednávku...A potom prišiel ten pamätný deň - piatok 12.5. a s ním aj moja prvá objednávka a registrácia. Pozrite ešte raz na tie dátumy, v mojom prípade to bol ozaj fofr ako by povedali euronky z Česka 

...Jednoducho keď niečo chcem, idem si za tým, proste doma je to so mnou niekedy sranda :D

Prešlo pár dní a môj prvý voňavý balík som mala doma, hneď som začala výrobky skúšať a používať , potom prišli prvé fotky pred a po, najlepšia je predsa vždy osobná skúsenosť. Ako prvé prešla očistou moja pračka. Po dôkladnom vyčistení a pochopení prečo z nej pri čistení išlo to čo išlo, už mi doslova bolo ľúto sypať do nej niečo iné ako Euronu...Potom som chcela aj ďalšie darčeky za úspešný štart, ktorý sa mi podaril splniť už aj vďaka prichádzajúcim objednávkam od prvých zákazníčok, ktoré chceli výrobky vyskúšať a takisto som začala voňavé výrobky používať aj ako darčeky pre rodinu, priateľov, známych a postupným prechodom v domácnosti už len na Euronu a musím priznať, drogéria z obchodu mi už vôbec nechýba, stratila som prehľad o cenách a už vôbec mi nechýbajú vysušené ruky pri umývaní rúk a riadov bežnou komerciou, fľakov na detskom oblečení sa už nedesím...

Už počas plnnia úspešného štartu som vedela, že od Eurony chcem niečo viac ako len voňavé výrobky do svojej domácností a potom to prišlo, prvé registrácie a s nimi aj postup na prvý, druhý provízny stupienok a balíky boli zas o kúsok lacnejšie ako „len“ 25% maržu...Potom prišla 9%, to už bola krása, za voňavé balíky som nedoplácala skoro nič...A hoci som sa na tejto pozícií zdržala trošku viac ako som plánovala, o to viac si to užívam teraz.

A čo sa mi u Eurony páči najviac? Tak v prvom rade sú to výrobky, ktoré som si zamilovala, spravodlivý systém odmeňovania, nikto ma do ničoho nenúti, sama sa rozhodnem koľko času a energie budem tomu venovať, podpora celého tímu a nové priateľstvá.

Nastúpila som do rozbehnutého vlaku Eurona, z ktorého už neplánujem vystúpiť. Má úžasnú schopnosť, každého privezie tam, kde si želá a samozrejme je ochotný aj niečo pre to spraviť. Mojím tajným snom a cieľom je doviezť sa raz na stanicu s číslom 21%. Verím, že s mojím hviezdnym tímom a radami skúsenejších sa mi to raz určite podarí.