Michaela Szlaurová, nová 9% poradkyně

19.12.2019 21:55

Michaela Szlaurová, nová 9% poradkyně

 
Můj příběh:
K Euroně mě přivedla poslední prázdninový den má skvělá teta Monika Krupová :-) Přivezla mi pár vzorečků a katalog a povyprávěla mi o Euroně. Musím se přiznat, že jsem byla ze začátku skeptická a i když jsem jí řekla, že budu Euronu šířit, sama jsem tomu moc nevěřila.. Vyzkoušela jsem universál a řekla si, že je to skvělý a účinný prostředek. Rovněž jsem pořád chodila okolo organzového sáčku, kde jsem měla vůni do vysavače black grape a neskutečně voněl. To už jsem začala přemýšlet o tom, že by to bylo fajn, kdyby se i mí známí dozvěděli o Euroně. Pozvala jsem ke mě mou skvělou kamarádku Monču Tacinovou a udělala jsem jí takovou malou prezentaci o Euroně. Výrobky se jí líbily, ale nebyla moc přesvědčená o tom, že by hned udělala  objednávku za 100 b a dále šířila. Říkala, že se rozmyslí.. Neuběhlo ani pár dní a ozvala se, že by chtěla pomoct s registrací :-) Teď už Monča splnila úspěšný start a to hned na začátku měsíce a je úspěšná poradkyně. Také se mi podařilo přesvědčit mou švagrovou Soňu Očadlíkovou,  která si také vede velice dobře. Holky jsou úžasné, vlastně i díky nim postupuji výš. Všechny nás to chytlo a věříme, že budeme pomalu stoupat výš a výš. Ráda bych se stala úspěšnou manažerkou u Eurony, tak snad se mi to někdy vyplní :-) Každopádně jsem ráda, že jsem Euronu poznala a je součástí našeho domova, který je krásně voňavý a práce s ní jde od ruky:-)