Michaela Krištofová, nová 12% poradkyně

08.03.2020 18:15

Michaela Krištofová, nová 12% poradkyně

 

Pamatuji si, jako by to bylo včera, když mi přišel e-mail, zda bych neměla zájem vyzkoušet výrobky Eurona. A protože jsem neduvěřivá, odmítala jsem. Už jsem měla vyzkoušené kdeco, tak proč by měla být Eurona lepší než ostatní výrobky z katalogového prodeje?

Přesto mi to nedalo a po telefonické domluvě s úžasnou Sylvou Jaškovou, jsem kývla na vyzkoušení vzorečků. Poprvé jsem měla možnost k Eurone přicichnout v roce 2016. Okouzlila mne. Vůně Black grape - tu musím mít! A tak jsem jako samospotřebitel začala pomalu, ale jistě, všechny úžasné produkty zkoušet. Od té doby uběhly už 4 roky a stále mě Eurona nepřestala bavit. Je úžasné, kolik radosti dokáže udělat. Nerada doporučuji výrobky, které sama nemám vyzkoušené. 

Než jsem začala aktivně doporučovat dál, chvilku mi to trvalo. Asi největší zlom nastává až teď. Jsem na pozici 9%, a až teď jsem pochopila, že Eurona tvoří  radost, vůni, čistou domácnost a přírodu, která nepláče. A dokáže vám dát i korunky navíc a to za práci, kterou budete milovat.