Martina Matoušková

08.09.2021 09:42
 

MŮJ PŘÍBĚH S EURONOU

Můj příběh se začal psát 21.12.2019, kdy jsem na instagramu u jedné holčiny narazila na speciální mýdlo na ovoce a zeleninu. Hodně mě to zaujalo, tak jsem jí napsala. Odpověď zněa: Prý ho má od své mamky, ať jí napíšu. Napsala jsem jí, chvilku jsme si psali a pak mi poslala své heslo pro hosta (dnes Eurona ID). A já objednala svoji objednávku za 22 bodů. Nebyla to velká objednávka. Pak jsem nakupovala jednou za čas. Občas jsme si s mojí sponzorkou napsaly. 
 
Jednou jsem u jiné holčiny na Instagramu viděla, že má balík za 121 Kč, a to jsem koukala jak puk. Psala jsem ji, jak je to možné, že bych taky chtěla mít takový balík. Tehdy jsem jí napsala, že registrovaná jsem. A ona mi odpověděla, že pokud chci vědět, jak na to, musela bych být pod ní. Já v té době vůbec netušila, že existuje nějaký TOP manažer. Napsala mi, že bych se mohla registrovat znovu na jméno a přihlašovací údaje někoho jiného. To se mi moc nezamlouvalo (Nač se budu znovu registrovat). A zmínila TOP manažerku. Já nevěděla, kde ji najít a ani, kdo to je. Prý na faktuře. A že jsou jakési provizní stupně. Já jsem si našla svoji TOP manažerku Sylvu Jaškovou ❤️ Procházela jsem si stránky Eurony, kde najdu ty stupně a vykoukly na mě schůdky a marketingový plán. Vůbec jsem nevěděla, co to znamená. A tak jsem Sylvě napsala. Bylo to v půlce února 2021. 
 
Začal se psát nový příběh, kdy mi Sylva vše vysvětlila, se vším mi pomohla. Mohla jsem jí kdykoli napsat a vím, že to se mnou občas nebylo lehké. V únoru, dva dny poté, co jsem Sylvě napsala, jsem byla už na 3%, v červnu na 6% a teď v srpnu jsem dovršila 9%.  Naučilo mě to hodně. A jsem ráda, že jsem se neregistrovala jinam a zůstala věrná síti ,do které jsem se z nějakého důvodu dostala. 
A velice děkuji Sylvě za její pomoc a péči, protože bych teď nemusela být tam,  kde jsem.