Ludmila Nováčková - nová 9% poradkyně

08.10.2019 19:53

 

   Milé kolegyňky a kolegové

 

  Jmenuji se Lída. Jsem velkým milovníkem přírody, všeho živého okolo nás. Od dětství mne rodiče vedli k ochraně přírody a já tuto vlastnost nadále předávám svým dětem, přátelům a nyní již i mému vnoučkovi. A i proto mne hodně oslovila Eurona se svým přístupem k přírodě a všemu živému.

  Delší dobu jsem Euronu pozorovala z povzdálí,až v dubnu jsem oslovila Danču Chadimovou o vzorečky, kterými oslovovala zájemce. Dana mi vyhověla a vše do detailu vysvětlila, nejen používání, ale i možnost, kterou Eurona nabízí ke spolupráci. Zprvu jsem vůbec nezamýšlela, že bych někam postupovala a o budování své sítě, tak daleko mé myšlenky ani očkem nesměřovaly.Byla jsem nadšená z výrobků a ráda jsem o svých zkušenostech hovořila se svými přáteli. Stačilo se jenom zeptat, zda by neměli zájem výrobky vyzkoušet. A najednou to začalo. Chtěli si objednat, v pořádku, jsem ráda. Znovu se zeptat a nabídnou možnosti, které Eurona nabízí, tak jako kdysi Danča nabídla spolupráci mně. A ono to jde. Důležité je najít odvahu a oslovit.

I já sama se neustále seznamuji s Euronou a zkouším. Moc bych si přála, abych na každý produkt měla svou recenzi a zkušenosti. Šířit výrobky a zkušenosti dál, oslovovat lidičky. To vše je můj cíl.Možná by se závěrem dalo napsat na můj postup na 9%  PÁR  PŘÁTEL STAČÍ MÍT, CO UMÍ ZA TO VZÍT a vydržet, když se hned nedaří  I TAKOVÉ DNY JSOU.....Milé kolegyňky a kolegové
Jmenuji se Lída. Jsem velkým milovníkem přírody, všeho živého okolo nás. Od dětství mne rodiče vedli
k ochraně přírody a já tuto vlastnost nadále předávám svým dětem, přátelům a nyní již i mému
vnoučkovi. A i proto mne hodně oslovila Eurona se svým přístupem k přírodě a všemu živému.
Delší dobu jsem Euronu pozorovala z povzdálí,až v dubnu jsem oslovila Danču Chadimovou o
vzorečky, kterými oslovovala zájemce. Dana mi vyhověla a vše do detailu vysvětlila, nejen používání, ale
i možnost, kterou Eurona nabízí ke spolupráci. Zprvu jsem vůbec nezamýšlela, že bych někam
postupovala a o budování své sítě, tak daleko mé myšlenky ani očkem nesměřovaly.Byla jsem nadšená z
výrobků a ráda jsem o svých zkušenostech hovořila se svými přáteli. Stačilo se jenom zeptat, zda by
neměli zájem výrobky vyzkoušet. A najednou to začalo. Chtěli si objednat, v pořádku, jsem ráda. Znovu
se zeptat a nabídnou možnosti, které Eurona nabízí, tak jako kdysi Danča nabídla spolupráci mně. A ono
to jde. Důležité je najít odvahu a oslovit.
I já sama se neustále seznamuji s Euronou a zkouším. Moc bych si přála, abych na každý produkt měla
svou recenzi a zkušenosti. Šířit výrobky a zkušenosti dál, oslovovat lidičky. To vše je můj cíl.Možná by
se závěrem dalo napsat na můj postup na 9% PÁR PŘÁTEL STAČÍ MÍT, CO UMÍ ZA TO VZÍT a
vydržet, když se hned nedaří I TAKOVÉ DNY JSOU.....Milé kolegyňky a kolegové
Jmenuji se Lída. Jsem velkým milovníkem přírody, všeho živého okolo nás. Od dětství mne rodiče vedli
k ochraně přírody a já tuto vlastnost nadále předávám svým dětem, přátelům a nyní již i mému
vnoučkovi. A i proto mne hodně oslovila Eurona se svým přístupem k přírodě a všemu živému.
Delší dobu jsem Euronu pozorovala z povzdálí,až v dubnu jsem oslovila Danču Chadimovou o
vzorečky, kterými oslovovala zájemce. Dana mi vyhověla a vše do detailu vysvětlila, nejen používání, ale
i možnost, kterou Eurona nabízí ke spolupráci. Zprvu jsem vůbec nezamýšlela, že bych někam
postupovala a o budování své sítě, tak daleko mé myšlenky ani očkem nesměřovaly.Byla jsem nadšená z
výrobků a ráda jsem o svých zkušenostech hovořila se svými přáteli. Stačilo se jenom zeptat, zda by
neměli zájem výrobky vyzkoušet. A najednou to začalo. Chtěli si objednat, v pořádku, jsem ráda. Znovu
se zeptat a nabídnou možnosti, které Eurona nabízí, tak jako kdysi Danča nabídla spolupráci mně. A ono
to jde. Důležité je najít odvahu a oslovit.
I já sama se neustále seznamuji s Euronou a zkouším. Moc bych si přála, abych na každý produkt měla
svou recenzi a zkušenosti. Šířit výrobky a zkušenosti dál, oslovovat lidičky. To vše je můj cíl.Možná by
se závěrem dalo napsat na můj postup na 9% PÁR PŘÁTEL STAČÍ MÍT, CO UMÍ ZA TO VZÍT a
vydržet, když se hned nedaří I TAKOVÉ DNY JSOU.....Milé kolegyňky a kolegové
Jmenuji se Lída. Jsem velkým milovníkem přírody, všeho živého okolo nás. Od dětství mne rodiče vedli
k ochraně přírody a já tuto vlastnost nadále předávám svým dětem, přátelům a nyní již i mému
vnoučkovi. A i proto mne hodně oslovila Eurona se svým přístupem k přírodě a všemu živému.
Delší dobu jsem Euronu pozorovala z povzdálí,až v dubnu jsem oslovila Danču Chadimovou o
vzorečky, kterými oslovovala zájemce. Dana mi vyhověla a vše do detailu vysvětlila, nejen používání, ale
i možnost, kterou Eurona nabízí ke spolupráci. Zprvu jsem vůbec nezamýšlela, že bych někam
postupovala a o budování své sítě, tak daleko mé myšlenky ani očkem nesměřovaly.Byla jsem nadšená z
výrobků a ráda jsem o svých zkušenostech hovořila se svými přáteli. Stačilo se jenom zeptat, zda by
neměli zájem výrobky vyzkoušet. A najednou to začalo. Chtěli si objednat, v pořádku, jsem ráda. Znovu
se zeptat a nabídnou možnosti, které Eurona nabízí, tak jako kdysi Danča nabídla spolupráci mně. A ono
to jde. Důležité je najít odvahu a oslovit.
I já sama se neustále seznamuji s Euronou a zkouším. Moc bych si přála, abych na každý produkt měla
svou recenzi a zkušenosti. Šířit výrobky a zkušenosti dál, oslovovat lidičky. To vše je můj cíl.Možná by
se závěrem dalo napsat na můj postup na 9% PÁR PŘÁTEL STAČÍ MÍT, CO UMÍ ZA TO VZÍT a
vydržet, když se hned nedaří I TAKOVÉ DNY JSOU.....