Lubica Labudová - nová 9% poradkyně

03.12.2018 12:48

Lubica Labudová, nová 9% poradkyně

Som maminkou dvoch detí. Všetko to začalo v júli 2017, kedy som hľadala možnosť privyrobenia. Ozvala sa mi Milka Čamborová. Bola sobota. Narýchlo stretko, ktoré trvalo 10 minút. Podala mi obrovskú krabicu, vzorky, vzorky avivaží, kúzelnú knihu a katalóg. V sobotu som sa k tomu nedostala. V nedeľu som išla k mame, kde sme si obe spísali objednávky a otázky na Milku. Milka trvala na tom, že v pondelok príde, no ja na svojom v utorok. V utorok na stretnutí mi všetko krásne vysvetlila. Registrovala som sa.

Prišiel prvý voňavý balíček a s ním aj skúšanie výrobkov. Zaujalo ma, že prípravky môžem riediť a vydržia dlho. Svoju radosť a nadšenie som hneď začala šíriť okolo seba. Mojím úspechom sú aktívni ľudia v sieti, ktorím patrí veľké ďakujem. K úspechu mi pomáhaju aj dobré kamarátky a úspešné ženy Miloslava Čamborová a Sylva Jaškova. A prečo Eurona? Eurona mi dáva nové kamarátstva, darčeky, odmeny, provízie, ale hlavne prať a upratovať zadarmo. Mojím tajným snom je dostať sa čo najďalej. A ako hovori, moja sponzorka s rozbehnutým vlakom až na 21% do cieľa.

-- 

Som maminkou dvoch detí. Všetko to začalo v júli 2017, kedy som hľadala možnosť privyrobenia. Ozvala sa mi Milka Čamborová. Bola sobota. Narýchlo stretko, ktoré trvalo 10 minút. Podala mi obrovskú krabicu, vzorky, vzorky avivaží, kúzelnú knihu a katalóg. V sobotu som sa k tomu nedostala. V nedeľu som išla k mame, kde sme si obe spísali objednávky a otázky na Milku. Milka trvala na tom, že v pondelok príde, no ja na svojom v utorok. V utorok na stretnutí mi všetko krásne vysvetlila. Registrovala som sa.

Prišiel prvý voňavý balíček a s ním aj skúšanie výrobkov. Zaujalo ma, že prípravky môžem riediť a vydržia dlho. Svoju radosť a nadšenie som hneď začala šíriť okolo seba. Mojím úspechom sú aktívni ľudia v sieti, ktorím patrí veľké ďakujem. K úspechu mi pomáhaju aj dobré kamarátky a úspešné ženy Miloslava Čamborová a Sylva Jaškova. A prečo Eurona? Eurona mi dáva nové kamarátstva, darčeky, odmeny, provízie, ale hlavne prať a upratovať zadarmo. Mojím tajným snom je dostať sa čo najďalej. A ako hovori, moja sponzorka s rozbehnutým vlakom až na 21% do cieľa.