Lenka Uvírová, nová 9% poradkyně

07.10.2018 10:23

Lenka Uvírová, nová 9% poradkyně

 

Psal se rok 2007 a nám se narodila dcera. První rok jejího života jsme bojovali se začínajícím atopickým ekzémem, který jsme díky dlouhému pobytu u moře zažehnali, nicméně citlivá pokožka jí zůstala. Zkoušela jsem všechny možné bio a eko dostupné běžně v drogerii, ale pořád to nebylo ono. V roce 2012 jsem zcela náhodou narazila na internetu na Euronu a okamžitě jsem se zaregistrovala a začala zkoušet. Krásných 6 let jsem si Euronu kupovala buď zcela pro svou spotřebu nebo pro své nejbližší. Postupně se zkušenostmi s výrobky a narůstajícím nadšením z jejich funkčností jsem začala své nadšení šířit kolem sebe nejen prostřednictvím dárků, ale i sdilením svých zkušeností. Na Euroně miluji možnost výběru ze široké škály vůní a především to, že prostě funguje a neznám nikoho, kdo zkusil a nebyl by spokojený. Když ji miluješ, není co řešit ❤️.