Lenka Kosařová, nová 9% poradkyně

08.01.2020 18:28

Lenka Kosařová, nová 9% poradkyně

 

Moje cesta s Euronou už je velmi dlouhá. Bude to 10 let, když k nám do práce přišla paní, která měla obchůdek, kde měla vše možné. Přemluvila nás, ať se s kolegyní stavíme, že má úžasné aviváže. Tenkrát mě uchvátila vůně Green a aviváž jsem si koupila. Jenže háček byl v tom, že jsme nedostali absolutně žádnou informaci k dávkování. A tak to byla první a poslední aviváž, kterou jsem koupila.

    Uplynul zas nějaký čas a mně se narodil první syn. Objevil se u něj ekzém a já začala hledat řešení. Přišla mně do cesty opět Eurona. A protože paní, která mě tenkrát nabídla aviváž bydlela daleko, registrovala jsem se bez jakýkoliv informací sama. Jenže jak všichni víme, když nemáte vyčištěnou pračku, dávkujete jako běžné prostředky… Jak to dopadlo? Opět u mě Eurona neuspěla. 

   Čas přišel až s narozením druhého syna, který opět trpěl ekzémem. Ten, kdo to zná, jistě ví, kolik mastiček vyzkoušíte. Nemluvím o penězích, které za ně dáte. Po své registraci jsem zůstala na Facebookové skupině Naše Eurona a protože mě trápil synův ekzém, ale taky skvrny na prádle, začala jsem příspěvky ve skupince víc sledovat a hledat informace. Tam jsem zjistila, že jsem vše dělala špatně. Také mi jedna příbuzná doporučila na ekzém Aloe Vera (tenkrát od jiné firmy) a i když jsem tomu moc nevěřila, tenkrát 5měsíčnímu Filípkovi ekzém zmizel do týdne. Rozhodla jsem se pro objednávku a s tou mi přišel nový katalog. První, co jsem zjistila bylo, že můžu mít svoje Aloe Vera a levnější. A byl podzim a tak jsem vybrala pár výrobků jako dárky na Vánoce. A přišla druhá objednávka. Z výrobků jsem byla nadšená. Nikdy jsem neměla tak krásně vyprané a voňavé prádlo. Nemusím se zlobit, když přijdou děti s nějakou skvrnou. Mám usnadněný úklid a nemusím nic drbat, a to mě moc baví. 

     A pak přišel email od naší Top manažerky Sylvy s nabídkou spolupráce. Neváhala jsem, protože kdo Euronu pozná, musí si ji zamilovat. Sice mně chvilku trvalo, než přišla moje první registrace. Ale je to „práce“, která mě baví. Nejste v tom denním stereotypu na rodičovské. A která maminka by si nepřála takovou práci, aby mohla být s dětmi doma? Konečně jsem na 9% a jedeme dál! A už se těším až dojdu na ten nejvyšší stupínek a bude Eurona moje práce na plný úvazek ☺