Iveta Syslová, nová 9% poradkyně

07.08.2020 20:08

 

 

Poprvé jsem se s Euronou setkala 15.6. 2019, kdy mi bývalá spolužačka a teď už skvělá poradkyně a kamarádka Evička Kašparová napsala zprávu, v tom smyslu jestli neznám českou ekologicky šetrnou firmu Euronu, napsala mi o pár svých zkušeností s firmou a zeptala se, co mě v domácnosti trápí a jestli chci uklízet rychle, bez námahy a drhnutí. Na to jsem ihned slyšela. Měla jsem chvíli po porodu a na uklízení nebylo moc času. Přiznám se, že po poslání vzorečků na vodní kámen jsem nebyla moc nadšená, neaplikovala jsem asi tak, jak jsem měla. Ale nadchl mě přípravek na trouby a grily, kdy jsme bydleli teprve rok v novém domečku a nešla mi ničím vyčistit trouba. Vyměnili jsme si pár zpráv a 9.7.2019  jsme daly dohromady 1.objednávku, jak jinak než 100bodovku. Pak jsem bojovala dlouho s pračkou, jelikož pořád zapáchala i prádlo. Tenkrát jsem se chtěla vrátit ke konkurenci, ale řekla jsem si, že když tolika holkám ve skupince Eurona pomáhá, tak to přeci jen tak nevzdám. 25.9.2019 mě Evička pozvala na předváděčku novinek, kde jsem se setkala s naší briliantovou top manažerkou Sylvou Jaškovou, tehdy jsem vůbec netušila, kdo to je nebo ským jsem měla tu čest. Teď mám k ní velkou úctu a respekt, pro vše co pro nás dělá a jak se o nás stará. Začla jsem se po té zajímat o Euronu více, nakupovala prostředky, vše čistila, abych věděla jak přípravky správně použít, založila jsem si FCB skupinku, hltala informace v kapkách moři a zkoušela jsem šířit Euronu dál, zezačátku tak nesměle, že spíš to byl prodej. Dlouho jsem byla na 3% stupínku. Až na jaře 2020 jsem se do toho opřela více, přípravky, jsem už měla nastudované dobře, jen šíření v možnosti postupu jsem pokulhávala. Ale čím víc o tom mluvím, tím je to víc a víc lepší. Po mojí první prezentaci novinek v červenci 2020 (kvůli korona viru nikdo osobně nechtěl přijít), doufám, že to byl zase další krok, který mě odrazil a vystoupila trochu víc ze zóny komfortu. Teď tedy jsem na 9% stupínku, ale doufám a budu dělat vše pro to, abych vystoupila zase o něco výš. Nejde to tak rychle, jak bych chtěla s 2 dětmi, které jsou neustále nemocné a je problém i s hlídáním,  ale v každé volné chvíli nebo po večerech se Euroně věnuji, mám ji už jako drogu a každý den musím něco udělat. Zatím mám jen spíše spokojené zákazníky, ale pracuji na tom a doufám, že už v mé síti přibude poradce. Tímto chci poděkovat mé poradkyni Evičce Kašparové, za její slova a že mě nakopne vždy, když mám špatné dny a nedaří se mi plány tak, jak si přeji a briliantové top manažerce Sylvě Jaškové za vše co pro nás dělá. Děkuji