Gabriela Koppová, nová 9% poradkyně

06.11.2019 10:23

Gabriela Koppová, nová 9% poradkyně

 
S Euronoul jsem se setkala poprvé v roce 2018,kdy má mladší dcera Rozárka slavila narozeniny a pozvala si kamarádky ze školky,kdy přijela i Šárka s maminkou Věrkou(moje sponzorka a kamarádka) a jako dárek dostala tekuté mýdlo a sašetku Pinky Frou,pamatuji si že mi řekla pár slov o  Euroně o výrobcích,půjčila mi i katalog.Ještě ten den po oslavě jsem nakoukla do katalogu a když jsem viděla ty ceny,tak jsem ho zase hned zavřela.Když už došlo tak skvěle voňavé mýdlo,poprosila jsem Věrku aby mi ho objednala.Po pár měsících jsem Věrku poprosila o katalog a vzorník aviváží,vybrala jsem si pár výrobků a katalog se vzorky jsem vzala do práce kolegyním a posbírala objednávky.Řekla jsem si,já to tedy zkusím a registrovala jsem se v Říjnu.Mé nadšení z výrobků stoupalo a já vyhazovala tak smradlavou komerci jako je Savo apod.....postupem času se jedna z mých zákaznic stala mou poradkyní a já začala pomalu registrovat.V roce 2019 v Říjnu jsem poprvé postoupila na 9% provizní stupínek a mám tu možnost mít můj první voňavý balíček za 121Kč ........
Můj plán dál je,šířit své nadšení a postoupit výš na provizní stupínek :-)