Gabriela Homoľová - nová 15% poradkyně

08.12.2017 09:38

Moje prvé stretnutie s Euronou bolo v auguste 2016 v alergologickej ambulancii. Môj šesťročný syn je alergický na roztoče, preto tam pravidelne chodievame. Pri jednej návšteve ma oslovila sestrička, teraz už moja sponzorka Anka Hrebeňáková, že pracuje s jednou firmou, ktorá ponúka veľmi dobré výrobky aj pre alergikov. Dala mi katalóg, ukázala mi pár osvedčených výrobkov a vysvetlila, aké výhody môžem získať, ak ma zaregistruje. Musím sa priznať, že katalóg som si zobrala s tým, že si ho pozriem, ale registrovať som sa zatiaľ nechcela.

Doma som prezrela webovú stránku Eurony, prečítala komentáre k výrobkom (samá chvála), ale aj napriek tomu, som si u Hanky objednala iba pár výrobkov na skúšku. Aviváž a výrobky na roztoče boli super, ale keď som použila wc gel a čistič s vôňou "swifter", tak hneď na druhý deň som jej volala, že ma môže zaregistrovať.

Pamätám si jej slová: ,,Vidíš, keby si si to objednala sama, už si mohla mať 40 bodov do svojej prvej objednávky.". Mala pravdu. Neľutujem, že som "euroňáčka", práve naopak, ďakujem, že som dostala šancu byť  súčasťou Eurony. Práca s ňou ma baví a je to môj koníček popri zamestnaní.