Eva Matějů - nová 9% poradkyně

06.11.2019 11:02

Eva Matějů, nová 9% poradkyně

 

Ahoj Euronacky  .Jmenuji se  Eva Matějů jsem původem z Moravy Hrádek u Znojma a na Vysočinu do malebné vesničky Dobrá Voda jsem se přestěhovala v roce 2008.Jsem maminka teď už skoro 6leté dcery Martinky. No jak jsem vlastně přišla k Euroně. Mám kamarádku -sousedku ta pracuje v jedné firmě v Pelhřimově bydlí ve městě a k nám na ves přijíždějí jen na víkend .Když  přijeli většinou jsme si sedli a dali sklenku moravského vínka. Pokaždé  když přijela cítila jsem  jak ji prádlo voní. Tak se ptám Leni prosím tě v čem pereš? Ona normálně v arielu. To vím v čem mácháš ona Evo já vůbec nevím je se mnou v práci holčina a ta nabízí nějaké aviváže ,ale vůbec nevěděla co je to zač. Poprosila jsem ji aby mi zjistila co se jedná za aviváž a firmu která se tím zabývá. 

Trvalo to dlouho ale jednoho dne přišla stím  že Firma se jmenuje Eurona. Nemohla  by jsi mě prosím tě u té holky objednat tu užasnou  aviváž Ledový vítr? Ano mohla tak se stalo a jednoho dne mi ten poklad přivezla domu .Cena  mě ani nějak nepřekvapila protože jsem hned věděla že jinou aviváž nechci.at stojí co chce .A  tak jsem objednávala dokola pořád u ní. Až jednoho dne 9.7.2018 jsem se rozhodla že se zkusím zaregistrovat sama. 

Když mi přišel   první balík a tam ty vzorky těch všech úžasných aviváží myslela jsem že se od toho do večera neodtrhnu. Hned jsme to s malou všechno očichávali a prohlíželi katalog .A tak nějak jsem si říkala že zkusím Euronu  šířit sama .Nadšení  bylo ohromme.  Objednala jsem si znovu balík tam jsem zkusila už i tekuté mýdla a další užasne věci .Za  nedlouho jsem se dostala na 3 provizní stupeň a vzala všechny vzorky na Moravu a o udělala tam asi 5 registrací .Pak se na nějakou dobu nedařilo.Tak nějak to nadšení upadalo .Protože holky v mé síti v tu dobu nebyly moc aktivní. Za nějaký čas jsem zase podařilo udělat nějakou registraci a dostala jsem na 6% provizní stupeň. Euronu jsem šířila dál ale nějak se zase nedařilo .

Až  po nějaké době se pod moje zákaznické číslo zaregistrovala holčina Lucie Knotková a ta se hodně zasloužila abych se 31.10.2019 dostala na 9 procentuální stupeň. Tím bych ji chtěla moc děkovat a věřím ze Lucka se brzy dostane taky na 9 a dál.Ještě bych chtěla poděkovat Daně Chadimové moji sponzorce a taky Briliantové Sylvě Jaškové, protože jsou to ženy které Euronou žijí. Díky holky .Eva.