Eva Kašparová, nová 15% poradkyně

07.08.2020 18:51

 Eva Kašparová, poprvé na 15% provizním stupni!

 

Eurona mi do života přišla na jaře v roce 2017 přes  mojí sestřenici  Jitku. Tím ji moc děkuji. Byla u mých rodičů a já se objevila ve dveřích ve chvíli, když mamce vysvětlovala univerzální úklidový prostředek. Tak jsme si začali povídat a já se jí ptala, jestli má něco na vodní kámen. Prý ano, tak mi objednala přípravek na vodní kámen. Bydleli jsme v novém domečku asi rok a v okolí tvrdá voda a vodní kámen mě začal dost zlobit. Vyzkoušela jsem více přípravků, ale skoro bez efektu. Jediné, co mi po komerci zůstalo, jsou poškrábané click-clacky (špunty u umyvadla). Za pár dnů jsem měla přípravek doma a šla jsem testovat podle instrukcí, které mi Jituš sdělila. A ejhle, po hodince vše krásné, bez vodního kamene a ta vůně….měla jsem radost, že jsem objevila něco, co opravdu funguje. Pak jsme se s Jituš sešly, nabídla mi registraci. První co mě napadlo…,,jestli po mě někdo něco bude chtít, bude mi volat, otravovat, tak díky, ale nechci!,, Ujistila mě, že to tady takhle nefunguje. 

Tak s registrací byla hned 100bodovka. Chtěla jsem všechny výhody a dárečky. S prvním balíkem doma jsem si řekla, že chci úplně všechny výrobky, ta vůně a krásné obaly, úplně jsem byla omámená. Následně jsem si prošla další kola úspěšného startu.  Za to musím poděkovat hlavně mamince, která mě hodně podpořila a pomohla mi se splněním požadovaných bodů. Nějakou dobu jsem objednávala pro sebe a blízké. Postupně jsem vyměnila všechny komerční přípravky za euroňácké a už nic jiného doma nechci, hlavně kvůli dětem, nám dospělým, ale i přírodě. 

Mezitím jsem zavítala do facebookové skupinky Naše Eurona, tam jsem hltala všechny fotky před a po, chválící okénka jsem nechápala a balík za 121 Kč úplné tabu. Pročítala jsem si snad všechny příspěvky, dělala si poznámky, jak správně používat výrobky, na co dát pozor, fotky ze společných setkáních mě vždy dostaly. 

Pak pomaloučku přišly první registrace, dlouho jsem se držela na 3% stupínku. Trošku problém byl v tom, že nikdo nechápal to moje nadšení z výrobků a prostě z celé Eurony. Každé odmítnutí, negativní reakce mě tak nějak vyvedly z míry, srazily někam na začátek a trvalo mi dlouho než jsem to vydýchala a začala šlapat dál. Teď si z toho už moc nedělám. Řeknu si, škoda, ale jsou tu další ženy, které uklízí, perou a určitě se najde ta, která bude nadšená jako já.  Postupem času jsem vystoupala až sem, na 12% provizní stupínek. Nádhera, došla jsem do cíle, který jsem si dala do konce roku 2019. A co bylo tím nej impulzem? Určitě za to může mé první víkendové školení v Hážovicích, tam jsem si hodně moc uvědomila, co od Eurony chci, a když jsem tam viděla ženy, některé už kamarádky, že to opravdu jde dojít za svým cílem, tak jsem začala pracovat intenzivněji a všechna vložená energie se mi vrátila nádherným pocitem štěstí, 12% stupínkem. Několik měsíců jsem byla na 12% stupínku a řekla jsem si, proč nedosáhnout vyšší mety? Tak jsem hledala další šikulky do svého týmu a ejhle, v červenci 2020 se mi to podařilo. Postoupila jsem na 15% stupínek. A už zase přemýšlím, jak dosáhnout dalšího cíle a být blíže k časové svobodě, být stále mým klukům na blízku, neřešit dovolenou, paragrafy atd a také si finančně trochu přilepšit, pač rodičovský příspěvek od státu není žádná sláva, co si budeme povídat.

Hlavně mě ,,euronování,, moc baví, naučila jsem se plno věcí s počítačem a to nejsme velcí kámoši, začala pořádat prezentace, pidi školení, poznala skvělé holky, které jsou na stejné vlně a hlavně naší úžasnou ŽENU, briliantovou Sylvu Jaškovou, které patří obrovské díky za vše, co pro Euronu a svoje holky dělá. Díky, Sylvi, že můžu být ve Tvé síti.