Eliška Vrzalová - nová 18% poradkyně !

13.04.2018 10:46

Eliška Vrzalová, nová 18% poradkyně

Jako maminka dvou čiperných holčiček nedám už nějaký čas na naše výrobky dopustit a mé děti vlastně také ne. Starší si oblíbila jahůdkou řadu Pinky Frou a pro mladší je nepostradatelný pomocník biostain, jelikož mi ráda pomáhá při vaření. Během mé mateřské navíc došlo k několika zásadním změnám, přestěhovali jsme se a zaměstnavatel zrušil pobočku, na které jsme dřív pracovala. Bylo mi jasné, že do původní práce bude téměř nemožné se vrátit.

Věděla jsem, že nemá cenu čekat, co bude a musím hledat štěstí jinde. Eurona byla jasné řešení! Výrobky jsem znala, byla jsem nadšená, jak báječně fungují a neměla jsem problém začít oťukávat nejbližší rodinu a přátele. V začátcích mi velmi pomohla rodina, obě mé sestry i maminka také propadly kouzlu Eurony, jsme jeden tým, podporujeme se, radíme se a motivujeme J

Doba na mateřské je pro mě ideální k rozvoji kariéry, které se budu naplno věnovat, až děti půjdou do školky. Nejraději oslovuji maminky s malými dětmi. Většinou řeší podobné problémy, vím, co jim nabídnout a ráda připomenu i možnost přilepšit rodinnému rozpočtu. Je to pro všechny příjemně strávený čas.  Moje holčičky jsou velké pomocnice, často mi pomáhají s přípravou vzorečků, jezdí se mnou na setkání s maminkami a občas odpoledne vůbec nechtějí spát, aby mi překazily nějaký ten telefonát :-D

Mám radost, že mám ve skupině maminky, které to mají nastavené stejně jako já. Dělají to, co je baví v době, kdy děti spí nebo mají hlídání a věnují se svému osobnímu i profesnímu rozvoji.