Eliška Vrzalová - nová 15% poradkyně

09.11.2017 10:33

Eliška Vrzalová,  nová 15% poradkyně

Jako maminka dvou čiperných holčiček nedám už nějaký čas na výrobky Eurona dopustit a mé děti vlastně také ne. Aninka si oblíbila jahůdkovou řadu Pinky Frou a mladší Danielka mi ráda pomáhá při vaření, proto je pro maminku biostain a prewash nepostradatelný pomocník.

Během mé mateřské dovolené navíc došlo k několika zásadním změnám - přestěhovali jsme se a zaměstnavatel zrušil pobočku, na které jsem dřív pracovala. Bylo mi tedy jasné, že do původní práce bude téměř nemožné se vrátit. Věděla jsem, že nemá cenu čekat a musím hledat štěstí jinde. Eurona byla jasná volba! Výrobky jsem znala, byla jsem nadšená, jak báječně fungují a neměla jsem problém začít oslovovat nejbližší rodinu a přátele. V začátcích mi velmi pomohla rodina. Obě mé sestry i maminka také propadly kouzlu Eurony, jsme jeden tým, podporujeme se, radíme se a motivujeme. Moc děkuji všem v mé skupince, že mi pomáhají plnit si sen.