Dana Chadimová - nová 9% poradkyně

09.11.2017 10:56

Dana Chadimová,  nová 9% poradkyně

Jak jsem poznala Euronu?
   Na počátku všeho byly vzorečky a samozřejmě e-maily o tom, jak si jednoduše a voňavě uklidit domácnost. Musím se přiznat, že mi trvalo snad půl roku, než jsem si objednala svůj úplně první voňavý balíček, protože jsem Euronu chtěla vyzkoušet. Nikdy předtím jsem o ní neslyšela a byla jsem zvědavá. Z účinků a vůní pracích prášků a úklidových prostředků jsem byla nadšená a objednávala jsem balíčky pravidelně pro svoji domácnost dlouhé dva roky.
    Vůbec jsem si nechtěla připustit, že bych Euronu mohla nabízet dál, ale ona se jednoho dne nabídla sama. Moje kamarádky a známé byly nadšené a dokonce mi děkovaly, že jsem jim ukázala skvělé výrobky od Eurony. 
   A pak přišel nějaký zlom, chtěla jsem něco víc, dlouho jsem ve své pracovní náplni chtěla něco změnit,  protože když děláte jednu činnost rovných pětadvacet let a není to zrovna vaše hobby, máte všelijaké myšlenky. Ale nešlo to, nebyla příležitost. A najednou přišla a jsem za to ráda. Eurona mi otevřela nové možnosti , učím se poznávat nové věci a hlavně jsem díky ní získala i  nové přátele!
 
Dana Chadimová