Dana Chadimová - nová 15% poradkyně

05.08.2019 17:58
Nechci se opakovat a vyprávět vám svůj příběh, jak jsem poznala Euronu, o tom už jsem psala.
  Pročítala jsem příspěvky ze svých nižších pozic a zdají se mi být jako přes kopírák, i když jsem neopisovala! Málokdo ví, že moje původní profese je projektantka, jenže...když přišla sametová revoluce, všechno nabralo  rychlý obrat. I když jsem svou práci milovala, už jsem se k ní z mnoha důvodů nemohla vrátit, navíc projekční kancelář skončila a já byla v té době stejně na mateřské. Krátce po revoluci manžel dostal zpět rodinnou usedlost a všechen čas a energii jsme věnovali tomu, abychom oživili jeden statek, který stál v kopřivách a střechou jsme se mohli dívat na hvězdy. S úsměvem dodávám, že jsem přes noc přešla od pera k vidlím! 
   Ve skrytu duše jsem však doufala, že ještě přijde něco, co bude jen moje, jen moje zásluha, něco krásného, čím si vynahradím to, že jsem si svou práci nevybrala, ale vzala jsem jí jako životní poslání nebo spíš to byla samozřejmost, co já vím...a ono "to" přišlo!
 
   Poznala jsem skvělou českou Euronu, která mi neskutečně pomohla nezabřehnout do stereotypu, a naopak mi dala možnost učit se novým věcem. Díky Euroně jsem se seznámila s lidmi, které bych jinak nepotkala. Eurona je skvělá, jsem ráda za tuto příležitost a určitě se jí budu věnovat i nadále!
Moc se mi líbí myšlenka Jana Menděla, která vám určitě pomůže pochopit, že pokud chcete něčeho dosáhnout, nejdůležitější je pracovat sám na sobě: " V tvém životě je jen jediná věc, kterou můžeš opravdu měnit a ovládat, a sice sám sebe! Tak neplýtvej čas a energii tím, že se snažíš měnit či ovládat všechno a všechny kolem sebe, což se ti stejně nikdy nepovede, a zaměřuj se na to, co opravdu měnit a ovládat můžeš - svoji mysl, a tak i svoje emoce, slova, činy, a tím i svůj život a osud."
 
Určitě bych se chtěla Euroně věnovat víc