Dana Chadimová - nová 12% poradkyně

07.05.2018 20:33

Nová poradkyně na 12%: Dana Chadimová

Proč Eurona? 
Já opravdu nejsem vzorový příklad rychlé kariéry u Eurony! Vůbec mě nenapadlo stoupat s Euronou ke hvězdám! Byla jsem spokojený zákazník celé dva roky. Ale...líbila se mi možnost, mít svůj balíček zdarma - všechny ty voňavé prací prášky, aviváže, sašetky a úklidové přípravky, které nikde v obchodě nekoupíte! Inspirovaly mě fotografie ve Facebookové skupině Naše Eurona - skupina jen pro registrované poradce v Euroně, kterou určitě všem začátečníkům doporučuji! Podle vzoru členů této úžasné skupiny a své skvělé sponzorky, jsem se začala "snažit". Mám radost z každého voňavého balíčku, jako by to byl můj první. Takže moje rada na závěr, pokud Euronu milujete, šiřte své nadšení dál a plňte si své sny, je to krásný pocit, to mi věřte!
 
A jak to začalo? Více tady: https://www.e-vzorky.cz/news/dana-chadimova-nova-9-poradkyne/