Blanka Myšková - nová 15% poradkyně

08.10.2019 21:01

Psal se rok 2010 a já jsem byla na mateřské dovolené. Měli jsme postavený nový dům a já chtěla přispět do společného rozpočtu více, než jen svým rodičovským příspěvkem. Proto jsem hledala na internetu možnost přivýdělku. Zaujal mě inzerát od Jitky Pokorné a tak jsem na něj odpověděla. Za pár dní jsem ve schránce měla balíček s katalogem a vzorky výrobků k vyzkoušení. Abych vám pravdu řekla, při prvním otevření katalogu jsem nevěřila vlastním očím: „Kolik že to někdo může chtít za litr aviváže?“ I přes to jsem vzorky vyzkoušela. Nadšená jsem byla hlavně z čističe koupelen (ten v mé domácnosti nesmí chybět) a mýdla ve vůni Green. Jelikož jsem neměla tolik peněz, abych udělala objednávku bez poštovného, pomohla mi moje tchýně. Nakonec z toho byla objednávka za více jak 2000,-, abychom dostaly vzorky aviváží zdarma. V té době se ještě vyplňoval registrační formulář ručně a zasílal poštou. Euronu jsem začala používat kvůli skvělé účinnosti výrobků a naší domovní čistírně odpadních vod (mimochodem od roku 2010 stále funguje bez doplňování bakterií). V této době to ale na přivýdělek opravdu nebylo, protože v mém okolí o Euronu nebyl zájem. Teď zpětně si říkám, že to tak asi mělo být, protože vše má svůj čas a ten přijde ve správný okamžik.

Po delší době od registrace jsem se seznámila se Sylvou Jaškovou, která mi vždy ochotně předávala své zkušenosti s výrobky i marketingem. Ale stále jsem se nikam neposunovala. Pár objednávek od kamarádek, registrací minimum. Vždy to byly jen spokojené zákaznice, nic víc.

Zlom nastal na jaře 2018, kdy jsem si řekla "dost". Vystoupila jsem ze své komfortní zóny. Společně se Sylvou jsme uspořádaly prezentaci, na které jsem se seznámila s Jančou. Janča a její manžel Venda byli tím mým správným nakopnutím. Konečně přišel někdo, kdo se mnou jezdí na školení, na setkání a sdílí se mnou své nadšení.

V září 2018 jsem poprvé postoupila na vysněnou pozici 12%. Bylo to naprosto úžasné. Moc jsem si přála stát na pódiu mezi úspěšnými ženami a to se mi v říjnu 2018 opravdu splnilo. Na Galavečeru vyhlašovali mé jméno mezi postupujícími poradkyněmi a já stála na pódiu společně s nimi. Galavečer jsem si moc užila.

Přesně po roce, v září 2019, mi poprvé zazářila 15%. Další sen o tom, že budu stát na pódiu se vyplnil. Bohužel se letošní rok Galavečeru nemůžu osobně zúčastnit, ale jsem moc ráda, že jsem to dokázala a posunula se zase o krůček výš za svým úspěchem.

Tato cesta není jen cestou mojí, ale je to cesta nás všech. Všech poradkyň a poradců, zákaznic a zákazníků z mé obchodní sítě.

S Euronou jdu dál. V současné době si stabilizuji svoji obchodní síť a učím se být dobrou manažerkou svým poradcům a poradkyním. 

Nejsem sice žádný rychlík jako nové poradkyně, které své obchodní sítě budují mnohem rychleji, ale toto je moje cesta a jsem za ni moc ráda. Věřím, že moje finanční a časová nezávislost je velmi blízko.

Co je pro mě osobně tou největší odměnou?
Spousta úžasných lidiček, které bych bez Eurony nepoznala.

Děkuji vám všem, kdo mi pomáháte, radíte a podporujete mě v cestě za úspěchem.

S radostí a úsměvem na tváři jde všechno lépe.

Vaše Blanka Myšková