Blanka Myšková - nová 12% poradkyně

07.10.2018 10:18

Blanka Myšková, nová 12% poradkyně

Psal se rok 2010 a já jsem byla na mateřské dovolené. Měli jsme postavený nový dům a já chtěla přispět do společného rozpočtu nejen svým rodičovským příspěvkem. Proto jsem hledala na internetu možnost přivýdělku. Zaujal mě inzerát od Jitky Pokorné a tak jsem na něj odpověděla. Za pár dní jsem ve schránce měla balíček s katalogem a vzorky výrobků k vyzkoušení. Abych vám pravdu řekla, při první otevření katalogu jsem nevěřila vlastním očím: „Kolik že to někdo může chtít za litr aviváže?“ Ale vzorky jsem vyzkoušela. Nadšená jsem byla hlavně z čističe koupelen (ten v mé domácnosti nesmí chybět) a mýdlo ve vůni Green. Jelikož jsem neměla tolik peněz, abych udělala objednávku bez poštovného, pomohla mi moje tchýně a nakonec z toho byla objednávka za více než 2000,-, abych dostala vzorky aviváží zdarma. Euronu jsem ve své domácnosti používala kvůli naší malé dceři, účinnosti výrobků a naší domovní ČOV (mimochodem od roku 2010 stále funguje bez doplňování bakterií). Ale na přivýdělek jsem to opravdu neviděla, protože v mém okolí o Euronu nebyl zájem. Možná to bylo i v mém myšlení. Teď zpětně si ale říkám, že to tak asi mělo být, protože každá situace má svůj čas a ten přijde ve správný okamžik.

 Vzpomínám si na první setkání s Bárou Skálovou v Pardubicích, když mi říkala: „Vše, co si přeješ,  předej vesmíru a on ti to splní“ V té době jsem nechápala co tím myslí, ale teď už to vím.

Poté jsem se také seznámila se Sylvou Jaškovou, která mi předávala své zkušenosti s výrobky i marketingem. Byla jsem společně s nimi na víkendu v Zaječí na školení, ale stále jsem se nikam neposunovala. Pár objednávek od kamarádek, registrací minimum. Vždy to byly jen spokojené zákaznice, nic víc.

 Zlom nastal na jaře 2018, kdy jsem si řekla a dost. Skončila jsem v práci, která mě nebavila, která mě ničila (nové zaměstnání jsem měla domluvené). Vystoupila jsem ze své komfortní zóny. Společně se Sylvou jsme uspořádaly prezentaci v Ústí nad Orlicí a tam jsem se seznámila s Jančou, která společně se svým manželem Vendou byli tím mým správným nakopnutím. Konečně přišel někdo, kdo se mnou jezdí na školení, na setkání a sdílí se mnou své nadšení.

Víte:

Co je pro mě největší odměnou? Spousta skvělých přátel. Těch, kteří jsou ochotni poradit i na dálku a neřeší, zda patříte nebo nepatříte do jejich sítě. Některé ani osobně neznám, ale věřím, že se se všemi dříve nebo později seznámím osobně. Jsme přeci jeden tým.:-)

Jaký byl můj sen a cíl? V roce 2018 stát na Galavečeru na podiu mezi oceněnými poradci.

Co je na tom to nejkrásnější? 30.9.2018 jsem poprvé postoupila na 12% a na Galavečer opravdu jedu. Není to jen moje zásluha, sama bych to nezvládla, ale dokázala jsem to společně se svou skupinou poradců a zákazníků.

Děkuji vám všem, kdo mi pomáháte, radíte a podporujete.

 

SNÍTE TAKÉ SVŮJ SEN? JDĚTE ZA NÍM, STOJÍ TO ZA TO.Psal se rok 2010 a já jsem byla na mateřské dovolené. Měli jsme postavený nový dům a já chtěla
přispět do společného rozpočtu nejen svým rodičovským příspěvkem. Proto jsem hledala na
internetu možnost přivýdělku. Zaujal mě inzerát od Jitky Pokorné a tak jsem na něj odpověděla. Za
pár dní jsem ve schránce měla balíček s katalogem a vzorky výrobků k vyzkoušení. Abych vám
pravdu řekla, při první otevření katalogu jsem nevěřila vlastním očím: „Kolik že to někdo může
chtít za litr aviváže?“ Ale vzorky jsem vyzkoušela. Nadšená jsem byla hlavně z čističe koupelen
(ten v mé domácnosti nesmí chybět) a mýdlo ve vůni Green. Jelikož jsem neměla tolik peněz, abych
udělala objednávku bez poštovného, pomohla mi moje tchýně a nakonec z toho byla objednávka za
více než 2000,-, abych dostala vzorky aviváží zdarma. Euronu jsem ve své domácnosti používala
kvůli naší malé dceři, účinnosti výrobků a naší domovní ČOV (mimochodem od roku 2010 stále
funguje bez doplňování bakterií). Ale na přivýdělek jsem to opravdu neviděla, protože v mém okolí
o Euronu nebyl zájem. Možná to bylo i v mém myšlení. Teď zpětně si ale říkám, že to tak asi mělo
být, protože každá situace má svůj čas a ten přijde ve správný okamžik.
Vzpomínám si na první setkání s Bárou Skálovou v Pardubicích, když mi říkala: „Vše, co si přeješ,
předej vesmíru a on ti to splní“ V té době jsem nechápala co tím myslí, ale teď už to vím.
Poté jsem se také seznámila se Sylvou Jaškovou, která mi předávala své zkušenosti s výrobky i
marketingem. Byla jsem společně s nimi na víkendu v Zaječí na školení, ale stále jsem se nikam
neposunovala. Pár objednávek od kamarádek, registrací minimum. Vždy to byly jen spokojené
zákaznice, nic víc.
Zlom nastal na jaře 2018, kdy jsem si řekla a dost. Skončila jsem v práci, která mě nebavila, která
mě ničila (nové zaměstnání jsem měla domluvené). Vystoupila jsem ze své komfortní zóny.
Společně se Sylvou jsme uspořádaly prezentaci v Ústí nad Orlicí a tam jsem se seznámila s Jančou,
která společně se svým manželem Vendou byli tím mým správným nakopnutím. Konečně přišel
někdo, kdo se mnou jezdí na školení, na setkání a sdílí se mnou své nadšení.
Víte:
Co je pro mě největší odměnou? Spousta skvělých přátel. Těch, kteří jsou ochotni poradit i na
dálku a neřeší, zda patříte nebo nepatříte do jejich sítě. Některé ani osobně neznám, ale věřím, že se
se všemi dříve nebo později seznámím osobně. Jsme přeci jeden tým.:-)
Jaký byl můj sen a cíl? V roce 2018 stát na Galavečeru na podiu mezi oceněnými poradci.
Co je na tom to nejkrásnější? 30.9.2018 jsem poprvé postoupila na 12% a na Galavečer opravdu
jedu. Není to jen moje zásluha, sama bych to nezvládla, ale dokázala jsem to společně se svou
skupinou poradců a zákazníků.
Děkuji vám všem, kdo mi pomáháte, radíte a podporujete.
SNÍTE TAKÉ SVŮJ SEN? JDĚTE ZA NÍM, STOJÍ TO ZA TO.Psal se rok 2010 a já jsem byla na mateřské dovolené. Měli jsme postavený nový dům a já chtěla
přispět do společného rozpočtu nejen svým rodičovským příspěvkem. Proto jsem hledala na
internetu možnost přivýdělku. Zaujal mě inzerát od Jitky Pokorné a tak jsem na něj odpověděla. Za
pár dní jsem ve schránce měla balíček s katalogem a vzorky výrobků k vyzkoušení. Abych vám
pravdu řekla, při první otevření katalogu jsem nevěřila vlastním očím: „Kolik že to někdo může
chtít za litr aviváže?“ Ale vzorky jsem vyzkoušela. Nadšená jsem byla hlavně z čističe koupelen
(ten v mé domácnosti nesmí chybět) a mýdlo ve vůni Green. Jelikož jsem neměla tolik peněz, abych
udělala objednávku bez poštovného, pomohla mi moje tchýně a nakonec z toho byla objednávka za
více než 2000,-, abych dostala vzorky aviváží zdarma. Euronu jsem ve své domácnosti používala
kvůli naší malé dceři, účinnosti výrobků a naší domovní ČOV (mimochodem od roku 2010 stále
funguje bez doplňování bakterií). Ale na přivýdělek jsem to opravdu neviděla, protože v mém okolí
o Euronu nebyl zájem. Možná to bylo i v mém myšlení. Teď zpětně si ale říkám, že to tak asi mělo
být, protože každá situace má svůj čas a ten přijde ve správný okamžik.
Vzpomínám si na první setkání s Bárou Skálovou v Pardubicích, když mi říkala: „Vše, co si přeješ,
předej vesmíru a on ti to splní“ V té době jsem nechápala co tím myslí, ale teď už to vím.
Poté jsem se také seznámila se Sylvou Jaškovou, která mi předávala své zkušenosti s výrobky i
marketingem. Byla jsem společně s nimi na víkendu v Zaječí na školení, ale stále jsem se nikam
neposunovala. Pár objednávek od kamarádek, registrací minimum. Vždy to byly jen spokojené
zákaznice, nic víc.
Zlom nastal na jaře 2018, kdy jsem si řekla a dost. Skončila jsem v práci, která mě nebavila, která
mě ničila (nové zaměstnání jsem měla domluvené). Vystoupila jsem ze své komfortní zóny.
Společně se Sylvou jsme uspořádaly prezentaci v Ústí nad Orlicí a tam jsem se seznámila s Jančou,
která společně se svým manželem Vendou byli tím mým správným nakopnutím. Konečně přišel
někdo, kdo se mnou jezdí na školení, na setkání a sdílí se mnou své nadšení.
Víte:
Co je pro mě největší odměnou? Spousta skvělých přátel. Těch, kteří jsou ochotni poradit i na
dálku a neřeší, zda patříte nebo nepatříte do jejich sítě. Některé ani osobně neznám, ale věřím, že se
se všemi dříve nebo později seznámím osobně. Jsme přeci jeden tým.:-)
Jaký byl můj sen a cíl? V roce 2018 stát na Galavečeru na podiu mezi oceněnými poradci.
Co je na tom to nejkrásnější? 30.9.2018 jsem poprvé postoupila na 12% a na Galavečer opravdu
jedu. Není to jen moje zásluha, sama bych to nezvládla, ale dokázala jsem to společně se svou
skupinou poradců a zákazníků.
Děkuji vám všem, kdo mi pomáháte, radíte a podporujete.
SNÍTE TAKÉ SVŮJ SEN? JDĚTE ZA NÍM, STOJÍ TO ZA TO.