Blanka Čapková - nová 9% poradkyně

08.10.2019 17:16

 

Blanka Čapková září 2017 potkání se s Euronou byla krásná náhoda.

 Jako maminka 4 dětí a na MD jsem si přivydělávala týdně úklidem čtyř rodinných domů a samy víte, co umí komerce s pokožkou a dýchacími cestami. Tak jsem začala  hledat  po internetu přípravky, která umí a jsou šetrné. Několik týdnů jsem hledala a byla zoufalá, stále to nebylo ono.

Až jeden zářijový den, jsem byla pozvaná na kávu ke kamarádce, kde jsem si padla do oka s Euronkou Věrkou, která tam také byla.  Povídáme si o životě, nadhodila jsem téma úklid, ekologie. Měla jsem  velkou radost, když mně řekla, že takového něco má, používá, že to jde hravě a voňavě. Slovo dalo slovo, ani minuta zaváhání,domluvení schůzky a šla jsem do Eurony .. možnost podporovat českou spol., šetrně ekologickou, přípravky netestované na zvířatech byla jasná výhra, pro mě top a splnění úspěšného startu automatické.

Pak to šlo samo..někomu dárek, někomu info, někomu vzoreček a dnes jsem pyšná poradkyně a spotřebitelka..která šíří myšlenku ekologického úklidu, má volnou pracovní dobu a mohu být maminkou na 100%. Co více si přát:) Eurono, děkuji za příležitost být součástí:)