Andrea Holubová - nová 9% poradkyně

05.08.2019 18:04

S Euronou jsem měla možnost se seznámit hned dvakrát. Psal se leden roku 2018, když manžel dorazil domů od svého dobrého přítele Ondry Jaška a předal mi tašku s tím, že tohle mi posílá jeho manželka Sylva (do té doby jsme se neznaly). Na svého tehdy budoucího manžela jsem nedůvěřivě koukala, zda je to jen tak a co to vlastně je. Odpověděl mi, že je to nějaká firma, kterou mu Ondra vychvaloval, že mají domácí prostředky a je to jen tak, ať vyzkoušíme. Byla to aviváž, oslnila mne vůně, ale absolutně mne nenapadlo, že se jedná o koncentrát. Nepídila jsem se po tom, co je to za značku a ani jaké množství mám do pračky dát. S poděkováním jsem ji spotřebovala jako klasickou aviváž.

Druhou šanci Eurona dostala hned v červnu, kdy se Sylva s Ondrou objevili jako hosté na naší svatbě. Dostali jsme mj. i krásný dárkový balíček, který se výrobky od Eurony jen hemžil. Jen v malém výčtu obsahoval Univerzální čistící prostředek, mýdlo, prací gel, aviváž, aromatikum a mnoho dalšího. A tady nastal zlom, kdy jsem poprvé otevřela webové stránky Eurony a něco málo se o ni přečetla. Zalíbila se mi filozofie firmy, líbily se mi výrobky…začala jsem si pohrávat s myšlenkou, že bych se mohla Euronou bavit. Byla jsem na mateřské dovolené, tak proč nezkusit něco nového.

Oslovila jsem Sylvu a domluvily jsme si schůzku. Krásně mi povyprávěla nejen o výrobcích, ale i o příležitosti. Věděla jsem, že se nejedná jen o řeči, protože vedle mne seděla žena, která se doopravdy Euronou živí. Mám ráda co nejvíce informací, tak jsem se zúčastnila školení, kde spolu se mnou seděly zcela normální ženy. Všechny byly, anebo minimálně chtěly, být úspěšné…a co si budeme povídat…je to nakažlivé.

Začala jsem o Euroně mluvit kolem sebe a zjistila jsem, že mne osobní setkávání baví, nabíjí a posunuje vpřed. Sice nejsem takový rychlík, jako bych si přála, ale vím, že vše má svůj čas. V červenci jsem se dostala na pozici 9% a těším se, až se brzy posunu o další schůdek výš, blíže k realizaci svých snů…