Andrea Hasalová, nová 9% poradkyně

08.01.2020 18:39

Andrea Hasalová, nová 9% poradkyně

Já a Eurona? Už se známe 10 let. Seznámila mě s ní kamarádka, která si myslela, že i můj druhý syn má ekzém jako moje prvorozená dcerka. To nás ale naštěstí netrápilo. Taky o mně věděla, že mám ráda ekologicky šetrné výrobky a celkově ekologii. Jako dárek na návštěvu mi donesla tekuté mýdlo Baby Land a taky mi popovídala o Euroně. Líbilo se mi to, tak jsem kývla na registraci. 

Tehdy ještě nebyla 100 bodovka a úspěšný start jako teď - dostala jsem ale vzorečky aviváží a byla jsem spokojená. Dokonce jsme spolu jely na školení do Přerova, seznámila jsem se se Sylvou a tři své známé jsem zaregistrovala. Pak ale přišla jedna negativní zkušenost a s ní jsem šířit Euronu a registrovat přestala. Prostě jsem to nedokázala v sobě zpracovat, neuvědomila jsem si, že mi může Sylva pomoct, kdybych já sama chtěla. 

Tak jsem byla roky spokojená spotřebitelka a trochu prodejkyně. S Euronou jsem byla spokojená. A letos v létě, když jsem vyhrála náhodou v soutěži Sylvy Jaškové, jsem začala více čerpat z fb skupiny Naše Eurona, viděla jsem možnosti postupů a růstu s Euronou. A tehdy jsem si řekla, že je škoda, že o Euroně s kamarádkami nemluvím. Na představení novinek v Hážovicích jsem dostala novou chuť k šíření. A zároveň jsem zjistila, kolik mých kamarádek o Euroně ještě neví a jsou rády, když jim o ní řeknu.

Moc mě baví zprostředkovávat různé informace, tipy a rady pro své registrované a taky přibližovat ji mým zatím ještě zákaznicím. Ráda jim pomůžu k postupu nahoru.