Andrea Hasalová, nová 12% poradkyně

30.11.2020 21:03

Jak už jsem uváděla dříve, Euronu používám už 11 let. Můj první výrobek bylo tekuté mýdlo, které jsem dostala od kamarádky. Věděla o mě, že mám ráda ekologicky šetrné výrobky a když mi povídala o Euroně, nebyla jiná volba, než vlastní registrace.Na začátku jsem splnila Úspěšný start, jela na školení do Přerova, tam jsem se seznámila se Sylvou a pak jsem i zaregistrovala 3 své známé. Pak ale přišla jedna negativní zkušenost a s ní jsem šířit Euronu a registrovat přestala. Prostě jsem to nedokázala v sobě zpracovat, neuvědomila jsem si, že mi může Sylva pomoct, kdybych já sama chtěla.Tak jsem byla roky spokojená spotřebitelka a trochu prodejkyně. S Euronou jsem byla moc spokojená.

Po deseti letech od registrace jsem dostala chuť zase Euronu představovat dál. A ono to šlo tak lehce a největší odměnou mi byly reakce kamarádek, když mi ukazovaly, co všechno díky Euroně lehce vyčistily a třeba i zachránily.Velký posun sama na sobě jsem udělala i díky své fb skupině. A hodně jsem ji docenila hlavně na jaře v době karantény. Online svět jsem přijala a začala jsem tak kontaktovat své dosavadní zákaznice, kamarádky a i cizí lidi (fakt i muže ) a síť se mi pomalu začala rozrůstat až se mi teď v listopadu podařilo vystoupat na 12% stupínek.

S Euronou postupně zjišťuji, co mě baví, jaké mám silné i slabé stránky a na čem potřebuji a chci zapracovat. Velkým vzorem je pro mě moje nadsponzorka a top manažerka Sylva Jašková. A jsem ráda, že už taky můžu předávat své zkušenosti a pomáhat tak svým poradkyním k jejich postupu nahoru.